גזר דין מקל על האם המזריקה מרמת שלמה

האם החרדית תבצע עבודות שירות וקנס עס 10 אלף

ביהמ"ש המחוזי גזר היום את דינה של מי שזכתה לכינוי "האם המזריקה " וזאת על רקע האשמות כי היא נהגה להזריק אינוסלין לילדיה על מנת לזכות בכספי הביטוח הלאומי לחולי סכרת.

בכך הגיעה לסיומה פרשה שתחילתה ב2018 כאשר הארץ רעשה עם מעצר האם לאחר שצולמה בסתר כיצד היא מזריקה לבנה אינסולין.

לאחר משפט ארוך לצד הליך שיקום שכלל גם טיפולים נפשיים מתאימים, קיבל סגן נשיא ביהמ"ש המחוזי בירושלים השופט רפי כרמל את עיסקת הטיעון אליה הגיעו ההגנה והתביעה וגזר על הנאשמת עבודות שירות וקנס פיצוי סמלי.

התובע עוה"ד שמואל ברזילי הסביר את ההיענות החריגה לעונש הקל בכך שמדובר במקרה חריג "האשה אובחנה כסובלת מתסמונת מסויימת היא עברה חיים קשים וחיה בלחץ מתמיד בעת סגורה. מאז היא עברה הליך שיקומי ארוך ואין חשש כי תחזור לסורה".

סנגורה של האשה, ששמה אסור בפרסום, עוה"ד נתן רוזנבלט המלווה את התיק מיומן הראשון, מסר בתגובה לגזר הדין המקל במיוחד, "אני שמח כי הפרקליטות וביהמש קבלו את עמדתי, וכך ירדנו מחשדות להתעללות קשה בחמישה ילדים לכמה אישום מצומק ומתחשב לגבי ילד אחד, ובהמשך גילו חמלה למצבה של האשה האומללה אשר נענשה די בכך שאיבדה את משפחתה, עברה הליך גירושין קשה וילדיה אינם גדלים אצלה. ביהמ"ש אף ציין לשבח בדבריו את הגישה של הפרקליטות בתיק זה, אשר גילתה חמלה מיוחדת לנוכח המצב המיוחד" סיים רוזנבלט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *