גיא פלג רתח בשידור: לעמית סגל נגרם עוול גדול מאוד

גיא עם כמה מילים על הקולגה מהחדשות: "הייחוס של עמית לא דבר שצריכים לבוא חשבון עליו, אין לי גרם של חשד שהוא עושה את עבודתו בידיים לא נקיות". האזינו

אתמול ביום הסוער בכנסת רבים תהו להיכן נעלם הכתב הבכיר עמית סגל. כתב ynet, רן בוקר, דיווח כי היעדרותו של סגל הגיעה "שלא במקרה", כהגדרתו. בוקר ציין כי "יש מי שטוען שסגל "כועס" על חברת החדשות, ויש מי שאומר שמדובר בסך הכל "ביום חופש".

בוקר הבהיר כי גם סגל עצמו וגם חדשות 12 סירבו להגיב והוסיף כי "גורמים המעורים בפרטים אומרים כי סגל ביקש חופש מחברת החדשות והוסיפו כי הוא "כועס" על מכלול של דברים, ביניהם "היעדר גיבוי מוחלט".

כתב ויינט הבהיר כי : "גורמים אחרים אמרו כי אין זו הפעם הראשונה שסגל מביע את כעסו. הערכה שלהם כי גם המשבר הזה, כמו קודמיו, "ייפתר כי סגל מוערך מאוד בחברת החדשות והוא יודע את זה".

בתוך כך גיא פלג פתח את תוכניתו ברדיו עם דברים על הקולגה מ'חדשות 12' עמית סגל: "בכל פעם מחדש עולה לדיון עניינו של אביו של עמית ואני שואל את עצמי האם מישהו מעלה טענה שהישגיו העיתונאים של עמית, כאילו שהמקום הבכיר שלו בתקשורת הוא פועל יוצא של הייחוס המשפחתי. האם עולה טענה שאביו חגי סגל עורך 'מקור ראשון' הוא זה שפילס את דרכו של בנו? אני חושב שהמציאות הפוכה. אני כחברו לעבודה עד לריהטות, לרוחב הידיעות שלו, היכולת שלו לזהות סיפור וכל אלה מצדיקים את המקום הבכיר מאוד שאליו הוא הגיע בזכות. עד כדי כך שבאולפן שישי קיבלו החלטה לשנות את הדי אין איי של התוכנית כדי לאפשר לעמית להשתתף בפאנל ההחלטה הייתה סבירה וגם מתבקשת. גם בגלל גיוון בדעות וגם בכלל שהוא פאנליסט מעולה מהמעלה הראשונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *