גיא פלג: "מחוף הים הפרטי בהוואי, ביבי ממשיך לרקוד על הדם ולהסית"

העיתונאי גיא פלג התייחס בתוכניתו ברדיו ללא הפסקה לסערה שהתחוללה אתמול (ב') בעקבות השיחה בין ראש הממשלה נפתלי בנט ליוסי

העיתונאי גיא פלג התייחס בתוכניתו ברדיו ללא הפסקה לסערה שהתחוללה אתמול (ב') בעקבות השיחה בין ראש הממשלה נפתלי בנט ליוסי, אביו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנורה בשבת האחרונה בגבול עזה. ותקף את נתניהו שמיהר לתקוף את בנט על כך שהתבלבל בשם. "על שפת הבריכה או מחוף הים הפרטי בהוואי, של אחד מעשירי עולם, הוא ממשיך לרקוד על הדם ולהסית. לא מפספס שום הזדמנות לזרוע שנאה. משפחת שמואלי נסערת, מטולטלת בין תקווה לייאוש. הרופאים, אפשר להתרשם, אינם אנשי בשורה.

"המאמצים להציל את חייו של לוחם צה"ל בראל חדריה שמואלי עצומים, ואיתם המתח האדיר. זכותם של ההורים לבוא בטענות על המחדל המבצעי שברור שהיה כאן, זכותם לבוא בטענות לממשלה שמכתיבה מדיניות מכילה על הגדר. ספק אם מותר לאב של פצוע צה"ל לדבר באופן הזה, בסגנון הזה, לרה"מ. אבל מי אנחנו שנשפוט אותו בכאבו? באמת, מי אנחנו?

"אבל ראש האופוזיציה הזדרז לעשות שיתוף לטענות המשפחה, לעשות שיתוף לטעות שטעה ראש הממשלה בנט בשמו של הלוחם. ראש הממשלה נשמע עייף, ייתכן מבולבל והוא טעה. כולנו טועים. ברור שבנט, ראש הממשלה, לקח בחשבון שייתכן והשיחה תוקלט. ודאי לקח בחשבון שההורים יבואו בטענות.

"האב יוסי דיבר על הפדיחה הרבה קודם לשיחה עם ראש הממשלה. חרף זאת, בנט טלפן וטעה, והתנצל, והתנצל שוב. אבל נתניהו, מחופשתו, קפץ כמוצא שלל רב. שיתף את ביקורת ההורים, שיתף את הטעות, הוסיף 'בושה', אח"כ מחק, אחר כך הוסיף 'לא ייאמן'. והאמת? באמת לא ייאמ

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתה חתיכת קרחת כופר אפקורוס אתה עם בנט רוקדים על הדם של כולנו. ימח שמכם סמולנים ארורים מקומכם בברלין שם הד.נ.א שלכם.

    שתמותו סמולנים אמן. ביבי מלך אתם זבל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב