גלריה: אלפים השתתפו במעמד הקבלת פני מרן הגר״ש כהן

אלפים השתתפו במעמד עלייה לרגל והקבלת פני רבו לגדול הדור מרן הגר״ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים, אישי ציבור, חברי הכנסת, ונציגי ש״ס מכל הארץ. הצלם יעקב כהן תיעד

אלפים השתתפו במעמד עלייה לרגל והקבלת פני רבו לגדול הדור מרן הגר״ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים, אישי ציבור, חברי הכנסת, ונציגי ש״ס מכל הארץ.

במשא המרכזי ריתק נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן את האלפים בעניין האמונה שהיא יסוד ועיקר חג הפסח ואף התייחס לפרישת סילמן מהממשלה: "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ברוך השם. גם אם תחזיר אחד שתיים, זהו, נפלה הממשלה. אני מתפלל לקב"ה, רבונו של עולם או שתפיל אותם או שתחזיר אותם בתשובה

במעמד האלפים שהתקיים בשכונת רמות בירושלים בסמוך למעונו של מרן נשאו דברים מרנן ורבנן גדולי ישראל שציינו את הזכות הגדולה שזכינו בדורנו להקביל את פני הכהן הגדול מרן שליט"א.

את המשא המרכזי נשא מרן הגר"ש כהן במשך דקות ארוכות בשיחת חיזוק בעניין תכלית האמונה של האדם שהיא יסוד ועיקר חג הפסח וליל הסדר.

בדבריו אמר נשיא המועצת
"רק ע"י האמונה אפשר לקיים מצוות ושמחת בחגך, יש כ"כ הרבה יסורים, אבל אדם שמאמין באמת יכול לברך בשמחה הטוב והמטיב".

בסיום דבריו התייחס מרן על הממשלה ופרישתה של עידית סילמן "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ב"ה, אני מתפלל לקב"ה, רבונו של עולם או שתפיל אותם או שתחזיר אותם בתשובה, גם אם תחזיר אחד, שתיים, זהו, נפלה הממשלה, אני תמיד מתפלל עליהם שיותר טוב שהשם יחזיר אותם בתשובה אני אוהב אותם אני לא שונא אף אחד". אמר מרן שליט"א בכאב.

בסיום המעמד עברו האלפים להתברך בברכת החג בפני מרן שליט"א.

את המעמד הנעימו גדולי הזמר ציון יחזקאל ומשה דוויק.

צילום: יעקב כהן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *