גל טביעות של ערבים בחופים לא מוכרזים

ביממה החולפת, חלק טבעו למוות, וחלק במצב קשה.  שלושה אחים תושבי רהט טבעו הערב (שלישי) באשקלון.

ביממה החולפת, חלק טבעו למוות, וחלק במצב קשה.  שלושה אחים תושבי רהט טבעו הערב (שלישי) באשקלון.

בחוף לא מוכרז בפלמחים התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון ב-21:53. צוותי מד"א החלו להעניק טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה בגבר בן 55 ובבתו, בת 18. האב פונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא והרופאים נלחמים על חייו, בעוד הצעירה במצב קשה, אך חזר לה הדופק. . האב ובתו נמצאו לאחר מכן על קו החוף, כשהם מחוסרי הכרה.
החובשים של מד"א דניס סבצ'נקו ויוסף ששון סיפרו: "רצנו מאות מטרים בחשכה מוחלטת עם הציוד הרפואי עד לקו המים. השניים שכבו על החול במרחק של עשרות מטרים זה מזה כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הדלקנו פנסים על מנת שנוכל לבצע בדיקות רפואיות והתחלנו מיד בפעולות החייאה מאומצות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, כשבמקביל שוטרים האירו את האזור באמצעות זיקוקי תאורה. כעבור דקות ארוכות של טיפול רפואי אינטנסיבי ליבה של הצעירה שב לפעום והיא פונתה כשהיא מונשמת. הגבר הועבר בג'יפ לניידת טיפול נמרץ תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

מד"א מסכמת כי מתחילת עונת הרחצה (8.4.22) ועד היום (12.7.22 בשעה 23:00) החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ל 123 בני אדם שטבעו ונמשו מהים, מהבריכות וממאגרי המים השונים ברחבי הארץ.

17 טבעו למוות
5 במצב אנוש
8 במצב קשה
19 במצב בינוני
74 במצב קל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *