גם בנט מתבלבל? 6 מחבלים נהרגו בעזה

שר הביטחון נפתלי בנט עורר הבוקר סערה לאחר שטען, בראיון למנדי ריזל ב'רדיו 101.5' כי "במקרה הזה (בסבב האחרון) יש 8 מחבלים שכבר לא חיים בנינו היום. האם זהו המספר האמיתי?

שר הביטחון נפתלי בנט עורר הבוקר סערה לאחר שטען, בראיון למנדי ריזל ב'רדיו 101.5' כי "במקרה הזה (בסבב האחרון) יש 8 מחבלים שכבר לא חיים בנינו היום. 6 מחבלים בעזה ו-2 בסוריה. 2 במטען, עוד 2 ועוד 2. כן כן, אלה המספרים. יש ספק אם זה 5 או 6, אבל בגדול 7 או 8 מחבלים".

בנט גם שלח רמז ברור לחמאס ולג'יאהד האסלאמי ואמר: "בהגינות: אני לא מאמין בסבבים האלה. אני ככל שאוכל אמנע מסבבים כדי להכין ולהכיל את המערכה הגדולה לשינוי יסודי של המצב. אי אפשר עוד את הפינג-פונג הזה, זה לא רציני, זה לא מועיל. הבשלנו את התכנית, התכנית מוכנה, אנחנו נחכה לרגע המדויק ביותר והקטלני ביותר מהצד שלנו. יש רגע נכון, זה חייב להיות ביוזמה שלנו, אנחנו לא יכולים תמיד להיגרר אחריהם. קיוויתי שלא נצטרך, אבל ב-99% נצטרך להםעיל מערכה. לא עוד הרבה זמן. 20 שנה, 15 אלף רקטות. אתה צודק, המצב הזה הוא בלתי קביל. נכון, אף אחד לא נפצע ואף אחד לא מת אבל המצב הקבוע הזה שאמא לא יכולה לדעת אם הבן שלה יחזור חי, יש עוד 'צבע אדום' ועוד 'צבע אדום', זה מצב לא הגיוני. אפילו אם לא נורתה רקטה, זו לא שגרת חיים לאורך זמן"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *