גם לעסקים ברבי עקיבא בבני ברק יש פייסבוק

כאשר עסקים אינם נמצאים במיקום אסטרטגי בה עוברים הולכי רגל רבים, ביכולתם לעשות שימוש במגוון שיטות שיווק אשר יבטיחו שרבים יכנסו וירכשו מהם מוצרים על אף מיקומם המאתגר

עסקים רבים נשענים על הימצאותם על צירי תנועה מרכזיים. כך לדוגמה, עסקים הממוקמים על ציר רבי עקיבא בבני ברק או על ציר מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים יודעים שצפויה להם עבודה רבה. אך, ככל שמתרחקים מהצירים הראשיים, זרימת הולכי הרגל מצטמצמת והולכת ומספר הקונים שנכנסים מידי יום לחנות אינה בהכרח מספיקה בכדי להצדיק היתכנות כלכלית להחזקת העסק (במיוחד בתקופות השיא של החורף והקיץ) בה כל הליכה נוספת כרוכה במאמץ רב.

רשת הפייסבוק לטובת העסקים

כאשר עסקים אינם נמצאים במיקום אסטרטגי בה עוברים הולכי רגל רבים, ביכולתם לעשות שימוש במגוון שיטות שיווק אשר יבטיחו שרבים יכנסו וירכשו מהם מוצרים על אף מיקומם המאתגר, כך לדוגמה, עסקים רבים בבני ברק נמצאים מאחורי בניינים, בקומה שניה ואו בסמטאות צרות והם נעזרים בשילוט המכווין את הולכי הרגל לעבר חנותם. מעבר לכך, עסקים רבים בוחרים להציע הצעות אטרקטיביות יותר מאשר החנויות הרגילות וזאת על ידי כך שהם חוסכים עלויות משמעותיות על החזקת חנות גדולה ויקרה (ארנונה, חשמל, מס שילוט ועוד..).

אך, אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לציבורים רחבים כיום הנה דרך האינטרנט ודרך הפייסבוק בפרט. אנו יודעים שלא לכולם יש כיום חשבון בפייסבוק אך מדובר בדרך יעילה במיוחד להגיע לרבים מאוד שיש להם חשבונות פייסבוק פעילים ובעלויות נוחות למדי.

ניתן לפרסם לציבור בעלי החשבונות פייסבוק בצורה אורגנית על ידי פרסום תוכן ומידע מעניין אודות מאורעות מעניינים בסביבת העסק ואו על ידי מתן טיפים ועצות שימושיות בנושאים מגוונים הקשורים בצורה ישירה או עקיפה לעסק. כך, עוד ועוד ציבורים נחשפים לקיום העסק. מעבר לכך, כמובן שניתן להקים קמפיין פרסומי בפייסבוק אשר יופנה מלכתחילה לתושבים המתגוררים בקרבת העסק ובגילאים הנכונים כך שמי שצריך לדעת על קיום העסק, ידע ויגיע לרכוש בו בעת הצורך.

היתרון בראשוניות בפייסבוק

מאחר ולעסקים רבים בבני ברק ובירושלים אין עדיין עמוד פייסבוק עסקי, זו דווקא יכולה להיחשב כהזדמנות יוצאת דופן להגיע לקהלים שלמים בעלויות נמוכות וזאת מאחר והתחרות על לבם של הלקוחות באינטרנט אינה גדולה כפי שהיא קיימת במגזרים אחרים. במקרים רבים, הקהילתיות של קבוצות באינטרנט מאפשרת לבעלי עסקים להניע תנועה רבה של לקוחות הישר מהאינטרנט לחנות וזאת גם כאשר החנות נמצאת במיקום פחות אטרקטיבית.

לכן אם אתם מנהלים עסק פעיל אך אינכם מצליחים לראות עקומת צמיחה, ייתכן מאוד ואתם מפספסים כלי בעל עצמה אדירה שיכול לפתוח את העסק שלכם לאפיקים חדשים ולגידול מהיר בהכנסות ושווה לבחון הצטרפות והקמה של עמוד בפייסבוק לעסק שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *