"גמזו לא בא לזירת אגרוף עם פוליטיקאים – הוא בא להציל חיים תנו לו להצליח!"

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, שמתמודדת בעצמה עם נגיף הקורונה, בקריאה למקבלי ההחלטות לגלות אחריות לתת גיבוי לפרופ' גמזו ולהפסיק לתקוף ולהכשיל אותו.

לאחר שהתגלה כי שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה חלתה ונדבקה בנגיף הקורונה, היא נכנסה ביום ראשון האחרון לבידוד וממשיכה, עד כמה שניתן, את עבודתה מהבית.

השרה פנינה תמנו שטה: "פרופ' גמזו מוצא עצמו 'בזירת אגרוף' אל מול פוליטיקאים בזמן שבא להציל חיים. לא יעלה על הדעת שמינינו אותו, ואז פוליטיקאים מתוכנו יתישו אותו, במקום שיעסוק בבריאות הוא נאלץ לעסוק בפוליטיקה".

עוד הוסיפה השרה: "במקום בו אחרים לא רצו במשימה הלאומית, פרופ' גמזו הסכים ולקח על עצמו את האחריות והמשימה, אך בטח לא חשב לעצמו שיצטרך להתמודד עם כמויות מסחריות של פופוליזם ולספוג מקלות בגלגלים מפוליטיקאים חסרי אחריות שהולכים לו על הראש. לא יעלה על הדעת שמינינו אותו, ואז פוליטיקאים מתוכנו יתישו אותו, במקום שיעסוק בבריאות הוא נאלץ לעסוק בפוליטיקה. לא יעלה על הדעת, ששמנו עליו את האחריות ואז נתווכח איתו על הסמכות. הוא לא בובה והדיוט שימושי – תנו לו לעבוד!"

השרה פנינה תמנו שטה הביעה תמיכתה בעמדתו המקצועית של הפרופ' גמזו למניעת טיסות המוניות לאומן: "אם גמזו סבור שהנסיעה לאומן מסוכנת, אנחנו צריכים לתת לו גיבוי כממשלה, ולמנוע טיסות המוניות שמסכנות את בריאות הציבור. אני מקווה שההיגיון והאחריות ינצחו את הפופוליזם ואת חסרי האחריות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *