גמזו מתנצל: חוזר בי מדברי על הרב קנייבסקי

גמזו מתנצל: מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מס’ רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות. לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי"

מנהל ״מגן ישראל״ פרופ׳ רוני גמזו מביע התנצלות בעקבות כך שאמר שהרב קנייבסקי מסכן את מדינת ישראל. "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק", כתב גמזו בהודעה לעיתונות, "אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מס’ רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות סגורות לאחר שעשו בדיקת קורונה, ובהתאם לנהלים שנקבעו מראש. לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי."

גמזו הוסיף באותה הודעה כי "התבקש ע״י ועדת חוקה להגדיל את כמות הבדיקות בבני-ברק ובערים החרדיות, וכבר היום יפתחו מתחמי דרייב-אין ומרכזי בדיקה בכל הערים בחברה החרדית. הגדלת כמות הבדיקות חיונית לקטיעת שרשראות ההדבקה".

לסיום הדגיש "כי אני מייחס חשיבות רבה לבדיקות ולכן אני חוזר ומבקש אל תזלזלו. לכו להיבדק כדי שיחד נוכל לעצור את התחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כמה רוע יש היום בציבור הגזעני החרדי

    החרדים היום בעיקר הלטאי והחסידי צריך חינוך מחדש איך להיות אדם שמכיל את השונה. ואחר כך ללמוד יהדות .

    בני |
    הגב