גנץ: "אני לא חושש מבחירות" – נתניהו: "אני מקווה שגנץ יתעשת מהפאודה"

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן, בני גנץ, תקף בפתח ישיבת סיעת כחול לבן את ראש הממשלה על פרסום הטיסה החשאית לדובאי, ועל סוגיית התקציב, "מדינת ישראל צריכה ממשלה מתפקדת מגובה בתקציב שמתבססת על שיתוף פעולה." ומה הגיב נתניהו?

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן, בני גנץ, תקף בפתח ישיבת סיעת כחול לבן את ראש הממשלה על פרסום הטיסה החשאית לדובאי, ועל סוגיית התקציב, "מדינת ישראל צריכה ממשלה מתפקדת מגובה בתקציב שמתבססת על שיתוף פעולה."

ראש הממשלה התייחס בישיבת הסיעה להחלטת גנץ על הקמת ועדת הבדיקה: "אף שר ביטחון לא עשה שימוש פוליטי כל כך בוטה בצה"ל כפי שעשה גנץ. אני מקווה שגנץ יתעשת מהפאודה הזאת."

."אני לא חושש מבחירות" , הבהיר גנץ – "אני פשוט לא חושב שהן הדבר הנדרש למדינת ישראל, ואמשיך לפעול ככל שאוכל למען הממשלה הזאת."

על החלטתו להקים ועדת בדיקה בעניין הצוללות, אמר גנץ "לאחר שבחנתי מחדש את נושא הצוללות ועדכנתי את ראש הממשלה החלטתי להקים ועדת בדיקה ממשלתית לרכש ספינות המגן והצוללות. לכאורה, ראש הממשלה צריך היה להיות מעוניין יותר מכל אדם אחר בועדת הבדיקה הזו."

על הנסיעה של נתניהו לדובאי מבלי לשתפו אמר גנץ, "הדלפת הטיסה החשאית של ראש הממשלה הינה צעד חסר אחריות. לא כך אני נוהג. מעולם לא נהגתי כך ומעולם לא אנהג כך ואני חושב שבהקשר הזה אזרחי ישראל צריכים להיות מוטרדים."

על סוגיית התקציב אמר גנץ, "נבוא בשלום לקידומו של תקציב וממשלה מתפקדת, אך נדע להשתמש גם בחרב. אם לא נחזור ומיד למסלול של עשייה למען כלל אזרחי ישראל לא תהיה ברירה ונצא למערכה מחדש בשדה הבחירות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *