גנץ אפס וטיפש? התגובה של עומר ינקלביץ

ישראל בכר, היועץ האסטרטגי של גנץ נשמע מבקר את יו"ר המפלגה בשיחות סגורות: "הוא סכנה לעם ישראל, לא אמיץ לתקוף באיראן". בכר הוסיף כי ח"כ עומר ינקלביץ אומרת עליו "שהוא חלש וטיפש".

: ישראל בכר, היועץ האסטרטגי של גנץ נשמע מבקר את יו"ר המפלגה בשיחות סגורות: "הוא סכנה לעם ישראל, לא אמיץ לתקוף באיראן". בכר הוסיף כי ח"כ עומר ינקלביץ אומרת עליו "שהוא חלש וטיפש".

ח"כ ינקלביץ' מכחישה נחרצות את הדברים שיוחסו לה במהדורת חדשות 12 ומסרה בתגובה

מי ששירת כרמטכ״ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות.

הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית.

בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו.

ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה.

אני גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש, ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה – היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היחצ"ן של המפלגה כתב לה את התגובה.

    תקבל במקביל במייל הודעת פיטורין

    ניר |
    הגב