גנץ בבליץ ראיונות נואש: "גוש נתניהו יתפרק אחרי הבחירות". צפו

גנץ התחייב בכל הראיונות שלא יישב עם נתניהו: "אסור שביבי יחזור לשלטון, הוא לא יכול להיות שר ואסור שיהיה רה״מ. לא נצטרף לנתניהו בשום צורה, חד משמעית. ברגע שנוכל לחסום את נתניהו ולהקים ממשלה רחבה – הכל יתקדם קדימה". צפו בראיון הנדיר לעכשיו 14

יושב ראש "כחול לבן-התקווה החדשה", שר הביטחון בני גנץ, התראיין  לארבעת ערוצי הטלויזיה, 11 12 13 14.

גנץ ציין הציב באחד הריאיונות יעד למפלגתו ואמר ש"מספר מנדטים דו ספרתי גבוה ככל הניתן הוא דבר בר הישג".*
הוא העריך שגוש נתניהו יתפרק אחרי הבחירות, אם נתניהו לא ישיג 61 מנדטים: " אחרי הבחירות, אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים – אנשים יעשו חישובים מחדש. בקונסטלציה הפוליטית שנוצרה, אני מאמין שתהיה באפשרותי להקים ממשלה שלא נשענת על הקצוות. אהיה מסוגל לדבר עם כל סיעות הבית ולהגיע להסכמות".

גנץ התחייב בכל הראיונות שלא יישב עם נתניהו: "אסור שביבי יחזור לשלטון, הוא לא יכול להיות שר ואסור שיהיה רה״מ. לא נצטרף לנתניהו בשום צורה, חד משמעית. ברגע שנוכל לחסום את נתניהו ולהקים ממשלה רחבה – הכל יתקדם קדימה".

שר הביטחון סיפר שלא ויתר על חלומו להיות רה"מ: "זה לא סוד שאני רוצה להיות ראש הממשלה, צברתי המון ניסיון פוליטי".

על הדשדוש בסקרים אחרי האיחוד עם תקווה חדשה אמר גנץ: "האיחוד עם תקווה חדשה – צעד נכון, אני אופטימי. גם בפעם הקודמת אמרו שאני לא עובר את אחוז החסימה, סיימתי עם 8 מנדטים".

גנץ מתח ביקורת על הפטפטת בנושא האיראני, ורמז בין היתר לרה"מ הקודם נפתלי בנט וראש המל"ל המכהן אייל חולתא: "צריך לצמצם בדיבורים על איראן, המעשה יעשה – והמעשיה תישאר בצד".

שר הביטחון הביע תקווה שהמשבר עם רוסיה ייפתר במהרה וציין: "חשוב לשמר את חופש הפעולה שלנו בזירה הצפונית, יש שיח טוב עם הרוסים. מקווה שהנושא של הסוכנות יסתדר בצורה מהירה וטובה".

גנץ התייחס גם לסערת הליך מינוי הרמטכ"ל ואמר: "אחליט בשבועות הקרובים על זהות הרמטכ״ל הבא, צר לי שנתנו לזה גוון פוליטי. הייתי מקבל כל החלטה של היועצת המשפטית לממשלה. נפגשתי עם המועמדים מספר פעמים, ואפגש איתם שוב. זה לא משנה במי אבחר – יהיה לצה"ל רמטכ"ל מצוין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *