גנץ בכנס פעילים: נפעל נגד כל מי שמנסה לפרק את הממשלה

גנץ הזהיר כי מלחמה היא לא דבר שלא יכול לפרוץ בישראל

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, נאם היום (ב') באירוע לציון 3 שנים להקמת חוסן לישראל- כחול לבן שנערך באקספו תל אביב.

גנץ אמר: "בסוף 2018, כשקיבלתי את ההחלטה הסופית להיכנס לפוליטיקה, לפני הבחירות – הסקרים היו ברורים – נתניהו ראש ממשלה. בשלב הראשון, מנענו מנתניהו להקים "ממשלת אסון" שלוש פעמים. בשלב השני, הצלנו את הדמוקרטיה, לקחנו חצי מהממשלה אחרי יותר מעשור, והתגייסנו עם כל הקשיים וההתלבטויות בצל מגיפה קשה. התגייסנו עם כל הסיכונים כי זה נקרא לשים את ישראל לפני הכל – גם לפני האינטרסים הפוליטיים, גם אם ידענו שסביר שנתניהו לא יקיים את הרוטציה. כי כשהמדינה בצרה – אני מתגייס, כך נהגתי כל חיי – בניגוד למי שהסתכלו כל הזמן על עצמם, שהיו מוכנים להפקיר את הדמוקרטיה הישראלית בשיא מגיפה קשה. שלא הבינו את גודל השעה ואת ההזדמנות לשינוי, שהגיע בעקבות הצעד הזה. בשלב השלישי, אנחנו חלק מרכזי בהובלת המדינה, בייצוב ועיצוב המערכת. ואנחנו נהיה שם כל עוד הדרך הזו תימשך, נחזק אותה ונפעל נגד כל מי שמנסה לפרק את הממשלה מהקצוות – בחופש הצבעה, בהתבטאויות ובמעשים לא אחראים חברתית ומדינית. כחול לבן נכנסה לממשלה הזו מתוך בחירה, רוצה ופועלת להצלחתה, ותישאר בה כל עוד שהיא משרתת את אזרחי ישראל נאמנה וכל עוד שהיא שומרת על קו ממלכתי, מאוזן ואחראי. אני עושה כל שביכולתי בכדי שכך יהיה.

עוד אמר גנץ: אנחנו רואים את המלחמה באוקראינה, שממנה חובה עלינו ללמוד שני דברים – *להיות חזקים ולדעת להגן על עצמנו בכוחות עצמנו,* לצד חיזוק הבריתות עם ידידותנו. וגם – *שמלחמות הן לא תיאוריה או שיעור היסטוריה* – הן קורות, בחזיתות שונות, ובעוצמות שונות. ולנו אין פלאן בי – עלינו להיות מוכנים וחזקים מול כל אויבינו – בדרום ובצפון – על גבולנו, ואלפי קילומטר ממנו. זה הבסיס לקיומנו, זה הבסיס שעליו נבנה החוסן שלנו. ועל הבסיס הזה אפשר להביא שלום, ואפשר לחזק יחסים עם בעלי ברית.

גנץ סיכם את דבריו ואמר: רק מפלגה מרכזית, וקואליציה רחבה, תוכל בסופו של יום להוביל לאיחוי הקרעים, להסדרת יחסי דת ומדינה, לחיזוק האמון במוסדות המדינה, לשמירה על הביטחון והבאת שלום. עלינו ובתוכנו. *זוהי המשימה הגדולה, ואני מתכוון להגיע ליעד הזה שעבורו נכנסתי לפוליטיקה, וכן, הוא עובר בראשות הממשלה, והובלת המדינה בסופו של דבר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גנץ אינו יהודי. שילך לעזזאל ימח שמו וזכרו אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב