גנץ במתקפה חריפה על נתניהו: "בגין היה מדיח את נתניהו מהליכוד"

גנץ תקף: "מאמין לתוכניות של סמוטריץ' יותר מלנתניהו. מנחם בגין לא היה מתקבל במפלגת הליכוד של נתניהו. הוא היה נחשב עוכר ישראל"

המועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן, בני גנץ, יוצא הבוקר במתקפה נגד ראה"מ נתניהו, זאת על רקע ציון 40 שנים להסכם השלום בין ישראל למצרים ו-27 שנים לפטירתו של מנחם בגין.

בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של גנץ נכתב: "אצל בגין, נתניהו כבר היה מודח מהליכוד. בימים אלה אנו מציינים 27 שנים לפטירתו של מנחם בגין ו-40 שנים להסכם השלום בין ישראל למצרים, שבגין ונשיא מצרים אנואר סאדאת חתמו עליו.

"כחייל צעיר זכיתי לאבטח את שיירתו של סאדאת בישראל, בימים שהפיחו תקווה בדור שלם".

גנץ אמר מילים קשות על ראש הממשלה: "אבל צריך לומר את האמת – מנחם בגין לא היה מתקבל במפלגת הליכוד של נתניהו. הוא היה נחשב עוכר ישראל. איך היו נראים היום סרטוני ההסתה השקריים של נתניהו כלפי מנחם בגין? בגין היה פטריוט ישראלי, ממייסדי תנועת החירות, איש ימין שורשי וצנוע שסלד מכהנא, שהגן על הדמוקרטיה, ששמר על הביטחון וחתר לשלום".

לסיום הכניס גנץ גם את סמוטריץ' למתקפה וכתב: "מורשת בגין היא מנהיגות מחברת, מאחדת ומלכדת – לא שלטון של הסתה, פלגנות ושיסוי. אצל נתניהו, סמוטריץ' יהיה שר חינוך  – שמענו אתמול את התוכנית שלו למערכת החינוך הישראלית. אני מאמין לו יותר מאשר לנתניהו שאומר שלא ימנה אותו. נתניהו יעשה הכל למען השרידות הפוליטית שלו – ובדרך יקריב את חינוך ילדי ישראל ויפקיד אותו בידיהם של קיצוניים שבקיצוניים, קטן עליו. אנחנו לא נאפשר זאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *