גנץ מגיב לנתניהו: "אתה היסטרי כי אתה הולך להפסיד". צפו

בכחול לבן הוציאו שלל תגובות בעקבות בליץ הראיונות של ראש הממשלה לתקשורות בעניין האשמות של ראשי המפלגה כלפיו בעניין פרשת הצוללות. צפו בדבריו של גנץ

"נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות, מתחמק משאלות קשות וממשיך להשמיץ. לא קיבלנו שום תשובה איך הרווחת 16 מיליון שקל, ובעיקר, היות ואין שום סוד, כי כרגע המצאת את זה, למה אישרת למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הבטחון?", כך הגיבו ב'כחול לבן' לראיון של נתניהו אמש בערוץ 12.

במפלגתם של גנץ ולפיד הוסיפו: "הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו שהוא הפנים מה שאחרים טרם קלטו: הוא הולך להפסיד בבחירות".

בני גנץ עצמו פרסם סרטון וידאו, ובו, לאחר שדווקא בירך את נסיעתו של נתניהו לוושינגטון, הוסיף: "ביבי מה קרה? אתה מקשיב למה שאתה אומר? לקנות צוללות מבלי להיוועץ בשר הביטחון? מבלי להיוועץ ברמטכ"ל? אזרחי ישראל צריכים לסמוך על כך שהתייעצת עם מי שצריך! נשמע לי לא סביר ומחייב בדיקה, תהיה התוצאה אשר תהיה".

צפו בוידאו:

מספר ארבע במפלגה, בוגי יעלון, שהותקף חזיתית ע"י נתניהו אמר הבוקר: "ביבי מודה, לראשונה אמש, במה שהכחיש עד היום: ביבי מאשר שהוא בעצמו אישר את מכירת הצוללות למצרים, ושעשה זאת מאחורי גבה של מערכת הביטחון ומבלי שהביא זאת לאישור הקבינט".

יעלון המשיך ואמר: "ביבי ידע שהוא פועל בניגוד לעמדת חיל הים, צה״ל, משרד הביטחון! איזה סוד הוא שמר ממני? חוזר על מה שאני טוען בשנתיים האחרונות: ביבי חייב להחקר ומהר על מעורבותו בפרשת הצוללות וכלי השייט".

בוגי יעלון סיים וכתב: "זו פרשת השחיתות החמורה ביותר, בתולדות המדינה! ביבי, מחכה לתביעת הדיבה – היא תטביע אותך!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *