גנץ תוקף את נתניהו: "לא תקין שלא עדכן אותי על ההסכם"

שר הביטחון בני גנץ הגיב לראשונה היום (שלישי) להחלטתו של רה"מ נתניהו שלא לעדכן אותו על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. "זה לא תקין", אמר גנץ  לתקשורת

שר הביטחון בני גנץ הגיב לראשונה היום (שלישי) להחלטתו של רה"מ נתניהו שלא לעדכן אותו על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. "זה לא תקין", אמר גנץ  לתקשורת לאחר ששוחרר מבית החולים שיבא תל השומר.

שר הביטחון עקץ את ראש הממשלה נתניהו: "אני חושב שזה לא תקין שלא עודכנו. אני בחיים לא הדלפתי – ההדלפות זה משחק של אנשים אחרים. אני לא מתעסק בקרדיטים, מה שחושב זה מדינת ישראל ואם אפשר לקדם הסכם שלום למדינת ישראל ואני צריך לבלוע טיפה רוק, אז לא אכפת לי. אני לא רוצה שייפגע בטחון המדינה".

שר החוץ אשכנזי דחה את הפרסומים על עסקת נשק עם האמירויות: "אנחנו לא מכירים התחייבויות ביטחוניות וממילא אם נעשו כאלה – הן לא היו בידיעתנו. העליונות האווירית של צה"ל היא מרכיב חשוב בביטחון ישראל. מנסיוני בעבר, אני יודע שהעליונות של צה"ל ומדינת ישראל זה נדבך חשוב מבחינתו".

גנץ אמנם ביקר את נתניהו על ההתנהלות שלו אך שיבח אותו לגבי ההחלטה לכינון היחסים עם האמירויות: "זה הסכם חשוב בעל פוטנציאל להתפתחות אזורית מאוד רצויה לישראל. אנחנו בדריכות בכל הזירות, חמאס משחק באש, אני אדאג שהאש תופנה אליו, המשוואה הזו תצטרך להיפסק לאלתר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *