גפני בצולנטיה: "מוכן לדבר עם ביבי שיתן לישי שר"

בפאנל שהתקיים אתמול במסעדת 'שאבעס-מלאבס' בפתח תקווה התייחס יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני לכך שאלי ישי רץ בנפרד: ״אדבר עם דרעי שחייבים לפתור את הבעייה הזו, צריך להשלים איתו. אני מוכן לדבר עם ביבי לתת לו תפקיד שר. אחרת הימין עלול ליפול והשמאל יעלה״. צפו

הפרשן הפוליטי של ׳משפחה׳ שמעון ברייטקופף הנחה אתמול פאנל במסעדת 'שאבעס-מלאבס' בפתח תקווה עם יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני. בכנס השתתפו תושבי העיר ועיתונאים.

גפני התייחס לראשונה לסוגיית אלי ישי והציע לו לרדת מהעץ בתמורה שיפעל למענו למינויו בממשלה הקרובה: ״אדבר עם דרעי שחייבים לפתור את הבעייה הזו, צריך להשלים איתו. אני מוכן לדבר עם ביבי לתת לו תפקיד שר. אחרת הימין עלול ליפול והשמאל יעלה״, הציע גפני.

יו״ר וועדת הכספים ח״כ משה גפני התייחס לחקירות נתניהו ואמר כי: ״רודפים את נתניהו על חמגשיות לאשתו. אני יודע שמחפשים להפיל אותו. על דברים כאלו לא מחליפים שלטון באף מקום בעולם״

גפני הוסיף: "אנחנו נאמנים לנתניהו יותר מחלק מחברי הליכוד. אבל חרדי שמצביע לליכוד ולא ליהדות התורה שתומכת בנתניהו שידע שהוא פוגע פגיעה חמורה בכל הנושאים שהם ציפור נפשה של היהדות החרדית".

על סוגיית האפליה אמר גפני: "אני אומר את זה כאן להורים שעוברים את הסבל בקבלת ילדיהם למוסדות, שיהיה ברור – תהיה מלחמת עולם על כל תלמיד ותלמידה שלא יקבלו אותם למוסדות רק בגלל שהם פחות טובים בכיתה. ובשביל לתת לי ולנו את הכח למלחמה הזאת, צריכים להצביע אך ורק ל'יהדות התורה'".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שדה מימונה

    שז והליכוד זה המחלה של אחרית הימים

    שס זה סרטן ממאיר. מחלות. גויים ברברים מהרי האטלס |
    הגב