גפני ואשר למנסור עבאס על הצעתו הנדיבה: "תן את הכסף ל'קופת העיר'". האזינו

100 מליון שקל שנרצה להעביר לחרדים, הם מתוך תקציב בסך חצי מיליארד שקיבלנו ל'תיקון עיוותים'. הוסיף מנסור עבאס בכאן חדשות. האזינו לראיון המלא באדיבות רשת ב

יו"ר רע"מ מנסור עבאס התייחס בקלמןליברמן לתכניתו להעביר מאה מליון שקלים לחרדים, "זה כמו חברים, אנחנו מתעדפים את העברת הכספים לפי המטרות שחשובות לנו. רע״מ צריכה להיות עם החרדים בקואליציה".

100 מליון שקל שנרצה להעביר לחרדים, הם מתוך תקציב בסך חצי מיליארד שקיבלנו ל'תיקון עיוותים'. הוסיף מנסור עבאס בכאן חדשות.

ח"כ משה גפני ויעקב אשר השיבו לעבאס ואמרו: אומרים למנסור עבאס לא תודה. אבל הוא יכול לתרום את הכסף ל׳קופת העיר׳. גפני: אני מודה למנסור עבאס, שמח שהנאום שלי השפיע עליו אבל אנחנו לא רוצים ממנו כסף. אם הממשלה חושבת שמגיע לנו שתתן.

ואילו הפרשן הפוליטי הערבי פאלח חביב אומר כי מנסור עבאס רוצה להתקרב לחרדים, הוא עושה מהלך של חנופה כדי לשמור קרוב את גפני ודרעי שלא יהיו חברים טובים מדי של הרשימה המשותפת. הוא אכן ביקש את הכסף, ספק אם יקבל.

גם הפרשן החרדי יעקב ריבלין אומר כי ההודעה שעבאס ביקש להעביר מאה מיליון מתקציבי המגזר הערבי לחרדים- היא תעלול יח"צ. אם הוא רציני, היה צריך לפני שבוע לקבל אישור מועדת הכספים להגשה למליאה. כעת לא ניתן לשנות את התקציב עד הצבעה בקריאה שניה ושלישית.

סמוטריץ׳ תקף בחריפות: אני קורא לאחיי במגזר החרדי, אל תתפתו, כשעבאס מציע לתת לכם 100 מיליון שקל זה עוד שלב באידאולוגיה האיסלאמית שלו. משחקת לו השעה בגלל כמה יצורים חסרי חוליות,(ימינה) אנשים קטנים שאני בז להם.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *