גפני קרע את ברדוגו וילינסקי: "לא מרוצה מחלוקת הצ'ולנט בב"ב, לא מכיר את בן גביר". האזינו

ח״כ גפני אמר גם לוילנסקי וברדוגו בגל״צ: ״אני מבקש שיהיה אותו דין בבתי הכנסת כמו בתרבות – תפתחו את בתי הכנסת למחלימים ומתחסנים״. האזינו בדקה 23

ח"כ משה גפני יו"ר יהדות התורה, תוקף בגל"צ את הטענה לפיה יש אכיפה אי-שיוויונית בערים החרדיות ובערים החילוניות: "יש לי חברים חרדים רבים ש-200 יום לא פתחו את העסק שלהם. אנשים רעבים ללחם. אין הבדל בין החרדים ובין אחרים – אבל תמיד אפשר לדבר נגד החרדים".

בתחילת הראיון אמר בציניות גפני "טוב שיש חרדים ויש על מי לדבר", במהשך התייחס יו"ר יהדות התורה משה גפני ליוזמת חלוקת הצולנט שיזמה עיריית בני ברק, דבר שהביא ללמעלה משלושת אלפים מתחסנים והביא את בני ברק להפוך לכתומה, ואמר כי הוא כלל לא מרוצה מחגיגת הטשולנט שנערכה בליל שישי במוקדים רבים בבני ברק "לא הבנתי את זה, כי החרדים הם אנשים אינטליגנטים שצריכים להתחסן ולא בגלל מנה של טשולנט".

בהמשך נשאל גפני מה דעתו על בן גביר שרץ לכנסת יחד עם סמוטריץ השיב גפני כי אינו מכיר את בן גביר "לא יודע מי זה" וגרם לפרצי צחוק של המגישים הבכירים ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו. [בהמשך נעלה לכאן את הראיון המלא אי"ה.]

ח״כ גפני אמר גם לוילנסקי וברדוגו בגל״צ: ״אני מבקש שיהיה אותו דין בבתי הכנסת כמו בתרבות – תפתחו את בתי הכנסת למחלימים ומתחסנים דרשתי מרה"מ את אותו מתווה של התרבות שיהיה גם בבתי הכנסת לקראת שבת זכור וחג הפורים.

גפני אמר שהציע כי "אדם שלא מתחסן שלא ייכנס לבית הכנסת, שיעמוד בחוץ – אחרת זה סגור בין כה וכה. מה הדיון?" .

עוד אמר גפני בגל״צ: ״אנחנו תומכים בנתניהו ומשלמים על זה מחיר יקר כי שונאים אותו. לאחרונה לא דיברתי עם גדעון סער אבל אין לי בעיה לדבר איתו כמו שאני מדבר עם לפיד. אני מדבר עם כולם. לא נהיה עם לפיד בקואליציה למרות שאנחנו מדברים״.

גפני הבהיר "אנחנו לא סגורים עם אף אחד, גם לא עם נתניהו. אני תומך בנתניהו ומשלם על זה מחיר יקר, כי יש מפלגות שקמות על 'רק לא נתניהו'. אני אהיה איתו, אבל עם כל הכבוד – אנחנו נדבר אחרי הבחירות עם גדולי התורה" .

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *