גפני מגן על רה"מ: "״מחפשים אותו מתחת לאדמה"

יו״ר וועדת הכספים ח״כ גפני בגיבוי חד משמעי לראש הממשלה נתניהו במהלך ׳שישי תרבות׳: צפו

בעוד היועץ המשפטי מתכוון להגיש כתב אישום  נגד ראש הממשלה בחודש הבא בפרשות נתניהו, הוא מקבל גיבוי מהחרדים.

יו״ר וועדת הכספים ח״כ גפני בגיבוי חד משמעי לראש הממשלה נתניהו במהלך ׳שישי תרבות׳: "״מחפשים אותו מתחת לאדמה", אמר גפני, והמשיך:  "פעם ה׳חמגשיות׳ של אשתו ופעם דברים אחרים".

גפני יצא להגנתו ואמר: "אם לא נותנים לו לענות לפני הבחירות אז זה לא בסדר להחליט על שימוע".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המחלוקת החרדית על לימוד באקדמיות ע"י אלה מחברת מהרסייך ומחרבייך, לקראת קבלת תואר אקדמי מוכר במקומות שונים, כבר ותיקה, אבל מסתבר שיש מי שלוקח את ההחלטה לידיים: בימים האחרונים החלו גורמים: חרדים, קיצונים, קדושים, וטהורים, המקדשי שם שמים - בירושלים, לפעול נגד מספר עלוני פרסום חרדיים הנפוצים בבניינים בשכונות החרדיות בעיר, ובעיקר נגד עלון "פרסום חזק" כולנו חיים אנו בימים של איש את רעהו חיים בלעו ע"י שלוחי השטן ימ"ש. לטענת הפעילים, העלון פרסם אקדמיות חרדיות, נגד דעתם של כל גדולי ישראל האמתים. משכך, הפעילים עברו בין בניינים חרדים רבים, אספו את העלונים – והשליכו אותם לפח. בשכונות העיר פרסמו בימים האחרונים אותם פעילים מנשר, המזהיר את הציבור שלא לפרסם בעלונים אלו: "אם פרסמת השבוע ב"פרסום חזק" – חבל לך על הכסף", נכתב. "גם השבוע הפרסום שלך הגיע לחתולים. יהודי חרדי אינו נותן יד למפרסמי אוניברסיטאות ומכוני אקדמיה". במנשר אף נכתב במפורש כי "יהודים שכואב להם על החדרת מזבלה לבנייני המגורים, מנעו בגופן את חלוקת ה"פרסום המזיק" לנשמת עם ישראל...

    המחלוקת החרדית על לימוד באקדמיות ע"י אלה מחברת מהרסייך ומחרבייך, לקראת קבלת תואר אקדמי מוכר במקומות שונים, כבר ותיקה, אבל מסתבר שיש מי שלוקח את ההחלטה לידיים: בימים האחרונים החלו גורמים: חרדים, קיצונים, קדושים, וטהורים, המקדשי שם שמים – בירושלים, לפעול נגד מספר עלוני פרסום חרדיים הנפוצים בבניינים בשכונות החרדיות בעיר, ובעיקר נגד עלון "פרסום חזק" כולנו חיים אנו בימים של איש את רעהו חיים בלעו ע"י שלוחי השטן ימ"ש.

    לטענת הפעילים, העלון פרסם אקדמיות חרדיות, נגד דעתם של כל גדולי ישראל האמתים. משכך, הפעילים עברו בין בניינים חרדים רבים, אספו את העלונים – והשליכו אותם לפח.

    בשכונות העיר פרסמו בימים האחרונים אותם פעילים מנשר, המזהיר את הציבור שלא לפרסם בעלונים אלו: "אם פרסמת השבוע ב"פרסום חזק" – חבל לך על הכסף", נכתב. "גם השבוע הפרסום שלך הגיע לחתולים. יהודי חרדי אינו נותן יד למפרסמי אוניברסיטאות ומכוני אקדמיה".

    במנשר אף נכתב במפורש כי "יהודים שכואב להם על החדרת מזבלה לבנייני המגורים, מנעו בגופן את חלוקת ה"פרסום המזיק" לנשמת עם ישראל…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב