גפני תוקף את דרעי: "מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הביא בעצמו את אוסלו"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף הערב (חמישי) את יו"ר ש"ס אריה דרעי בועידת ההייטק החרדי בירושלים "למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו", אמר גפני עם מסר מכוון לדרעי. משה ארבל מש"ס לא נותר חייב

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף הערב (חמישי) את יו"ר ש"ס אריה דרעי בועידת ההייטק החרדי בירושלים "למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו", אמר גפני עם מסר מכוון לדרעי.

גפני הוסיף, "תקפו אותי בימים האחרונים שאני הולך כביכול עם לפיד, אמרתי לעוזרים שלי אל תדאגו ככל שינקפו הימים יתקפו אותי עוד יותר, יפסיקו כשאני לא אצליח. עם לפיד דיברתי על משהו שנוגע למשרד החוץ. עם כהנא, הנדל ליברמן וודאי בנט אני לא מדבר אבל עם כל האחרים כן. השטות הזאת שבגלל שהם ראו אותי עם לפיד, הרשימה המשותפת הצביעה כך או אחרת, זו שטות שלא מתאימה אפילו לגן ילדים".

גפני נימק שוב את דעתו שלא צריך ללכת לבחירות ולנסות לפתור את הבעיות מבפנים. "הלכנו ארבע פעמים לבחירות, כלום לא השתנה. אנחנו סובלים הכי הרבה כי המשפחות החרדיות, הילדים והיישובים החרדים סובלים הכי הרבה מהממשלה הזו. לא הילדים של מצביעי הליכוד. העדיפות הראשונה שלי היא ממשלה חלופית בכנסת הזו. יש רוב ברור לימין ולדתיים. העם אמר ממשלת ימין בראשות נתניהו. אם תעמוד בפני הברירה להמשיך את ממשלת הזדון או בחירות – אלך לבחירות".

"אנחנו הולכים עם הימין, אני יותר מכל מפלגה אחרת, כולל החרדיות – מעולם לא הלכתי עם השמאל, אצלי זה כמעט איסור דאורייתא. מרן הרב שך מעולם לא הסכים לזה. אבל לדבר על הזמן על בחירות אני חושב שזה דבר לא נכון. אני מעדיף קודם לנסות להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית".

ח״כ משה ארבל מש"ס מסר בתגובה: ״מר גפני. כשהכחשת שנפגשת עם שר מיש עתיד במשרדי דגל התורה ובסוף התברר שכן היתה פגישה אמרו לי שהיית נבוך. כנראה שהדיוק אצלך התחיל קצת לתעתע. אז אני כאן בכדי לסייע עם עובדות: דרעי מעולם אבל מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו. ובממשלת השמאל של אהוד ברק אתה היית חבר בקואליציה. מצטער שהעובדות הורסות לך את הסיפורים״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *