פ"ת: המטפלות חלו בקורונה, המעונות החרדיות נסגרו, מאות הילדים בבידוד

שתי מטפלות ואב הבית במעון 'שירת פנינה' בפתח תקווה אובחנו כחולי קורונה, עקב כך כל ילדי המעון וכל המטפלות קיבלו הוראה ממשרד הבריאות להיכנס לבידוד

דאגה מהתפרצות הקורונה באם המושבות בפתח תקוה לאחר שתוצאות בדיקת קורונה יצאו חיוביות לשתי מטפלות במעון "שירת פנינה" ברחוב סלומון בעיר, ובעקבות זאת נדרשו כל ילדי המעון להיכנס לבידוד.

בהודעה להורים מהנהלת המעון נכתב כי "בהתאם לתוצאות הבדיקה של אב הבית ולפי הנחיות משרד הבריאות אנו נאלצים להודיע על סגירת מעון רינת ציפורה רחוב מוסטבוי 11 לשבוע הקרוב, עד לתאריך 18/06/2020.

"על ילדי המעון להכנס לבידוד כפי ההנחיות המצורפות בקובץ וכן בקישור המצורף הנחיות לבידוד בית , ימי הבידוד נספרים מהיום האחרון בו ביקר במעון ולכן ימי הבידוד יסתיימו ב-18/06/2020.

"אנו נערכים לבדיקה מרוכזת של ילדי המעון בעזרת ה' מחר יום חמישי בערב. כדי שנוכל להיערך לבדיקה המרוכזת חשוב לנו מאד מאד לקבל בהודעה את פרטי הילד והקופת חולים בה הוא מבוטח, נא הקדימו לשלוח לנו תשובה ככל האפשר".

בנוסף הודיעו על סגירת מעון חרדי נוסף 'רינת ציפורה' ברחוב מוסטובוי לשבוע הקרוב בעקבות תשובה חיובית של אב הבית. המעון נסגר עד לתאריך 18/06/2020.

להורים נמסר במכתב הנהלת המעון כי "על כל ילדי מעון "שירת פנינה" רחוב סלומון 12 להיכנס לבידוד". הערב, יום רביעי, ערכו לכל הילדים בדיקות קורונה, עוד נמסר כי "חזרה למעון היא אך ורק אחרי תוצאה שלילית, היעדרות הערב מהבדיקה היא על אחריות ההורים בלבד. בתפילה לבורא עולם שלא תצא תקלה מתחת ידינו, ורפואה שלמה לכל החולים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *