דגל מגיבים לשס: "לא הופר הסכם כי לא היה הסכם!"

"לא הופר הסכם כי לא היה הסכם!", כך הגיבו דוברות דגל התורה לטענות של שס כי דגל התורה המקומית זנחה את שס והותירה אותה להתייבש באופוזיציה.  

 

"לא הופר הסכם כי לא היה הסכם!", כך הגיבו דוברות דגל התורה לטענות של שס כי דגל התורה המקומית זנחה את שס והותירה אותה להתייבש באופוזיציה. כזכור, אתמול חתמו אנשי דגל בבית שמש על הסכם קואליציוני עם עליזה בלוך – ובכך עוררו את חמתם של אנשי שס שטענו כי "יהיו לכך השלכות בעתיד".

בהודעת דגל התורה נאמר כי "לצערנו אנחנו נאלצים להגיב על טענות להסכמים או מחוייבויות כאלה ואחרות שלא היו ואשר נטען שמונע מדגל התורה להכנס לקואליציה בבית שמש. ההסכם היחיד שהיה בבית שמש הוא הסכם משולש של כלל הסיעות החרדיות לתמיכה בראש העיר לשעבר ר' משה אבוטבול – הסכם שלצערנו הופר".

בשונה מאלעד בבית שמש ישנה יריבות מרה בין שס לדגל שנפרדו והלכו איש לדרכו, בדגל מבהירים בהודעה כי  דגל התורה וסיעת ש"ס שפעלו לפי ההסכם מצאו עצמם במצב אחר – ללא הבנות והסכמות מול ראשת העיר שנבחרה ובנחיתות פוגענית כלפי ציבור הבוחרים.

עוד נאמר בהודעה כי גם במו"מ סביב כניסת דגל התורה לקואליציה היו הסיעות מתואמות באותו ציר הזמן, ומשהתברר כי היו הבטחות ומחוייבויות בין השאר גם בעניין תפקידים הבכירים למפלגות האחרות מצאו לנכון סיעות דגל התורה וש"ס כל אחד בנפרד שלא להכנס לקואליציה.

לסיום, בדגל מבהירים כי לאחר הקמת הקואליציה ולאחר זמן הוחלט על ידי רבני דגל התורה לאור ההבנות אליהם הגיעו להשתלב בקואליציה העירונית מבלי לגרוע או לקחת דברים או תפקידים שהיו מיועדים לסיעת ש"ס במהלך המו"מ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *