דגל נערכת: מקלב הגיע לסיור בבאר יעקב

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ מקלב נועד עם ראש המועצה בעניין האפשרויות הניתנות לפתרון מצוקת הדיור במקום, ראש המועצה התחייב לבנות שני בתי כנסת ומקווה טהרה חדשים בישוב למען הקהילה התורנית

כחלק מהערכות דגל התורה לבחירות הקרובת הגיע הבוקר יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה חבר הכנסת אורי מקלב לבאר יעקב ונועד עם ראש המועצה, עסקנים ונציגי דגל התורה במקום, מקלב פתח את ביקרו ביישוב בלשכת ראש המועצה מר ניסים גוזלן, בפגישה אליה התלוו נציגי דגל התורה ניסן לוי ואריה מנלזון יחד עם הרב בן יעקב שליט"א שם עמדו אחר צורכי הדת בעיר.

בפגישה הודיע ראש המועצה לח"כ אורי מקלב כי בקרוב יבנו שני בתי כנסת חדשים ביישוב כאשר לצד אחד מהם יבנה מקווה טהרה חדיש ומפואר, לאחר מכן העלה מקלב א נושא מצוקת הדיור החרדי כאשר ישנם הסכמי גג אשר נחתמו באחרונה ביישוב וכי ברצון טוב ניתן יהיה להביא אותם לידי מימוש גם לציבור החרדי.

בפגישה בנוכחות מנכ"ל העירייה מר מתי חותה שנכנס זה עתה לתפקידו הוצגו התוכניות השונות להרחבת היישוב תוך הבאת פתרון גם לציבור החרדי כחלק אינטגרלי מכלל ההסכמים ללא שום קיפוח ושוני. בפגישה העלו את מצוקת התחבורה הציבורית ביישוב תוך מציאת פתרונות מידיים לרווחת הציבור, מקלב הדגיש כי באר יעקב כיום הפכה למקום המבוקש ביותר בארץ ונהפכה מיישוב בם כמה מאות תושבים ליישוב בן מאות אלפי תושבים.

לאחר הפגישה המוצלחת כאמור יצאו חברי המשלחת הנכבדה לביקור בבית הספר בית יעקב בישוב, מקלב ונציגי דגל התורה המקומיים עברו בין כיתות הלימוד ושיבחו את הנהלת בית הספר אשר עושה ימים כלילות למען תלמידי בית הספר, מנהלת בית הספר הדגישה לשבח את פעילות יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני למען הקצאת תקציבים לבית הספר.

כמו כן לאחר מכן נפגש ח"כ אורי מקלב עם רב היישוב הגאון רבי אברהם יעקבזון שליט"א ועמד איתו אחר הצרכים הרוחניים של היישוב, רב היישוב קיבל בברכה את התחייבות ראש המועצה לח"כ אורי מקלב לבנות בתי כנסת ומקוואות טהרה חדשים ביישוב.

לקראת סיום ביקורו ביישוב התכנסו פעילי ונציגי דגל התורה המקומיים לקראת הבחירות, הפעילים המקומיים סקרו את הפעילות הנעשית באזור למען דגל התורה והרחבת השורות של התנועה, מקלב הסביר כי לבאר יעקב ישנו משקל סגולי גבוהה יותר מאשר מספר התושבים במקום כאשר היו במקום ענקי התורה וישיבות חשבות מקרינים אור על הסביבה כולה..

הפעילות הרוחנית הנעשית ביישוב מקרינה על כל האיזור כולו בייחוד בתקופה זו בה כל קול מכריע באופן אמיתי ומעשי, אמר מקלב והציג בפניהם יעד להכפלת כוחה של דגל התורה ביישוב תוך שהם מסמנים את הפעולות המעשיות אשר יעשו למען הרחבת השורות בעז"ה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *