דגן: "מתייחסים לתלמידי חומש יותר גרוע מאוייבים"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב בחריפות לכך שכוחות צבא מנעו כניסת עוקב מים לישיבת חומש והותירו למעלה מ 70 בחורים משפחות וילדים ללא מים בשבת: "גם כשהארמיה השלישית רצתה להשמיד את מדינת ישראל במלחמת יו"כ צה"ל אפשר מעבר מים לנצורים – תלמידי ישיבת חומש מקבלים יחס גרוע משל אוייבים".

ראש המועצה האזורית שומרון מגיב בחריפות למניעת מעבר עוקב מים לישיבת חומש לאחר שכוחות הבטחון הרסו עוקב מים המוצב שם למעלה משנה: "תלמידי ישיבת חומש מקבלים יחס גרוע משנותנים לאוייבים" אומר דגן

גם במלחמת יום הכיפורים, כשמטרת הארמיה השלישית הייתה להשמיד את מדינת ישראל וצה"ל כיתר אותה, הוא אפשר מעבר מים לנצורים. מקבלי ההחלטות במקרה הזה איבדו את הצפון ואת המצפן.

עוד הוא אומר: "אם לא די בהרס מבנים הבוקר כעת מונעת הממשלה, צורך קיומי בסיסי כמו מים. במשך 16 שנים שבהם הישיבה קיימת, לא נשמע כדבר הזה.

בזמן שאת הישובים הבדואים הלא חוקיים בנגב מחברים למים וחשמל בצורה מוסדרת, מונעים מחלוצי ההתיישבות, בישוב שנמצא בשליטה ישראלית מלאה, שטח C, מים*. למעלה מ 70 בחורים, ילדים ומשפחות יוותרו השבת ללא מים.

כאילו לא די בחרפת ההתנתקות, ובחרפת הריסת מבנים בחומש, בבוקר הקימה משבעה של משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה הזו כעת לא מאפשרת צורך קיומי בסיסי לאזרחים".

כזכור הגיעו כוחות גדולים והרסו בתי משפחות ואת הפנימייה של תלמידי ישיבת חומש, זאת פחות מ 24 שעות לאחר שעלו לחומש למעלה מ 15,000 בני אדם יחד עם משפחת הנרצח בפיגוע – יהודה דימנטמן הי"ד, בדרישה להסדיר את ישיבת חומש ובוודאי לא להרוס אותה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *