דו"ח פניות הציבור בנושא סלולר ואינטרנט לשנת 2018: פרטנר (ו-012 מובייל) מובילה

1.8 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, עם שיפור ניכר ביחס לשנת 2017

משרד התקשורת קבע שבתחום הסלולר, פרטנר (ו-012 מובייל) מובילה מבין כל חברות הסלולר עם 1.8 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, עם שיפור ניכר ביחס לשנת 2017.
בתחום האינטרנט, משרד התקשורת מציין כי פרטנר מובילה מבין ספקיות האינטרנט הגדולות עם 0.4 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, ומדגיש כי מדובר ב"נתון מצוין ובסדרי גודל משמעותיים יחסית למתחרות"!
גם בתחום מפ"א (מפעיל פנים ארצי-נייח, טלפוניה קווית על גבי האינטרנט), פרטנר מובילה עם מספר התלונות הנמוך ביותר – 5.7 תלונות לכל 10,000 לקוחות/מנויים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *