"דיברת בשקט עם פלוני אלמוני?": ליצמן מסביר ל'אקטואליק' על הסכם הבלוק

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בשיחה מיוחדת ל'אקטואליק' מסביר למה הוא חתם שוב על מסמך ההתחייבות לבלוק: "אנחנו עייפים שכל תוכנית שמראיינים אותנו, השאלה הראשונה היא 'האם ניהלת משא ומתן עם גנץ? דיברת בשקט עם פלוני אלמוני?', אנחנו לא נענה יותר לשאלות האלו – לא ננהל משא ומתן יותר עם גנץ". צפו

הערב פרסמנו באתר 'אקטואליק' תיעוד של שר הבריאות יעקב ליצמן חותם עם ההתחייבות לבלוק הימין, זאת לאחר יוזמה של יו"ר ש"ס אריה דרעי להחזיר מחדש את הבלוק שיתמוך רק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה.

אתר 'אקטואליק' פנה ליו"ר אגודת ישראל יעקב ליצמן בזמן שיצא מהכינוס באשדוד ושאל אותו "מדוע שוב פעם צריך לחתום על התחייבות לנתניהו, הרי הדבר ידוע מבחירות קודמות".

ליצמן השיב שהחתימה נועדה למנוע את השאלה המיותרת בכל ראיון האם הוא מנהל שיחות עם בני גנץ על כניסה לממשלה בראשותו, וחתימה על המסמך זה החותמת מבחינתו שהולכים רק עם בנימין נתניהו.

וזה לשון דבריו, ליצמן: "אנחנו עייפים שכל תוכנית שמראיינים אותנו, השאלה הראשונה היא 'ניהלת משא ומתן עם גנץ? דיברת בשקט עם פלוני אלמוני?', אנחנו לא נענה יותר לשאלות האלו – לא ננהל משא ומתן יותר", הצהיר ליצמן. זה החותמת? הקשנו, "כן זה החותמת", אמר ליצמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *