דידי הררי חלה בדלתא: "הרגשתי נורא"

"סבלתי מחום גבוה וכאבים שלא ידעתי שקיימים" • ומתח ביקורת: "לא אמרו לי מה קורה בסיום ימי הבידוד"

בימים האחרונים לא שידר דידי הררי את תוכניתו. היום (ג') פתח שוב את המיקרופון, מביתו, וסיפר בשידור ברדיו ללא הפסקה "חליתי בקורונה". 

בפתח התוכנית סיפר הררי על מצבו הבריאותי ועל תופעות הלוואי הקשות של הנגיף, "הגוף שלך הוא כאילו לא הגוף שלך, כאבים בגוף, חום גבוה, כאבים בעצמות ובשרירים שלא ידעת שקיימים בכלל", חשף, "אין תיאבון, אתה מאבד חוש טעם וריח – כל מיני סממנים מוזרים שאתה לא רגיל לראות על הגוף שלך".

דידי הגדיר את הטיפול בו כ"מחדל": "לא התקשרו אלי ולא הייתה כל ביקורת מצד גורמי הבריאות מרגע שקיבלתי את ההודעה שאני חולה. אחרי הבדיקות קיבלתי הודעה שאני חיובי, קיבלתי דף הנחיות – ומאז דממת אלחוט. אין טלפון אחד ממשרד הבריאות לראות אם אני בסדר או לא, אם יצאתי מהבית או לא".

הררי הוסיף: "יכולתי על פניו לצאת ולהדביק אלפי אנשים. אף אחד לא מתקשר ולא שואל, אתה יושב בבית ואתה לא יודע מה לעשות, עם מי לדבר". לטענתו, לא ברור לו כלל מה עליו לעשות אחרי שיחלים ושיסתיים פרק הבידוד שבו הוא אמור להיות. "מה קורה בסיום עשרת הימים? האם אני אמור לעשות בדיקה? האם אני עדיין מדבק או מעבר לכך? לא יודע. אף אחד לא מדבר איתך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *