דיווח: בכחול לבן ובליכוד בוחנים אפשרות לבטל את הבחירות

גורמים בליכוד וכחול לבן – בודקים ביחד את האפשרות לבטל את החוק לפיזור הכנסת וזאת מבלי ללכת לבחירות בספטמבר. האם 60 ח"כים יספיקו לבטל את פיזור הכנסת? ומה הגיבו בכחול לבן? הפרטים

גורמים בליכוד וכחול לבן – בודקים ביחד את האפשרות לבטל את החוק לפיזור הכנסת וזאת מבלי ללכת לבחירות בספטמבר. כך דווח הערב (ראשון) במהדורה המרכזית.

על פי התכנית, במידה ו-80 מחברי כנסת יצביעו בעד ביטול פיזור הכנסת, אז החוק שעבר לפני שלושה שבועות מתבטל – וכך גם מערכת הבחירות.

לאחר מכן, ידונו המפלגות על הקמת ממשלת אחדות בין הליכוד וכחול לבן, כאשר רוב צמרת כחול לבן דווקא מוכנה לשקול שותפות עם נתניהו בנסיבות מסוימות. אם כי לפיד יכול להערים קשיים.

אלא שגם במקרה הזה עדיין אין 80 חברי כנסת, ויהיה צורך בגיוס של 6 חברי כנסת נוספים. בדיוק בשביל זה יש מי שמנסה להקל את ההליך המשפטי, מיכל רוזנבוים, שהייתה מועמדת מטעם הליכוד למבקר המדינה, מסתובבת בימים אלו בין הליכוד, כחול לבן והעבודה ומנסה לנסח פרשנות משפטית ש- 61 חברי כנסת מספיקים כדי למנוע בחירות.

מכחול לבן נמסר בתגובה: "יש רק אפשרות אחת לביטול הבחירות – נתניהו יתפנה לטפל בענייניו המשפטים וכחול לבן תוביל ממשלה רחבה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *