דיווח: דרעי מנהל מו"מ עם גדעון סער להפלת הממשלה

מגעים מתקדמים מאוד מתנהלים בין הסיעות החרדיות, בניהולו של אריה דרעי לבין גדעון סער. במקביל קמפיין הרשת נגד מעשיו האפלים של סער הולך ומתחזק ברשת החברתית

האם גדעון סער ו״תקווה חדשה״ יפרשו ממשלת בנט? ב'אקטואליק' דיווחנו לפני כחודש על התסריט שהולך ומתגבש בקרב הסיעות החרדיות לפי סער יחבור יחד עם חברי תקווה חדשה לקואליציה בראשות נתניהו ובכך ימנעו בחירות. כעת מפרסם חדשות 0404 כי מגעים מתקדמים מאוד מתנהלים בין הסיעות החרדיות, בניהולו של אריה דרעי לבין גדעון סער. במקביל קמפיין הרשת נגד מעשיו האפלים של סער הולך ומתחזק ברשת החברתית.

אריה דרעי הבהיר לסער כי יקבל גיבוי וערבות מהמפלגות החרדיות וכי כל הסכם שייחתם עמו – יכובד במלואו.

גורם המקורב אמר לחדשות 0404: ״סער, מבין שהממשלה לפני נפילה ולסביבתו אמר כי הממשלה בורחת יותר מידי שמאלה והדבר אינו לטעמו. סער, יודע שהוא נקלע לבעיה והוא זקוק לסולם כדי לרדת מהעץ, לאחר שהבהיר פעמים רבות כי אינו מאמין בבנימין נתניהו ולא יישב עמו. התיקים המתפוררים של נתניהו בבית המשפט, הח״כים המתנדנדים והמצב בסקרים הביא את סער לחשב מסלול מחדש. הוא דורש ערבויות שגוש הימין לא ישתמש בו ואח״כ יזרוק״.

מטעמו של יו״ר ש״ס אריה דרעי נמסר: "הדיווח בכתבה אינו נכון, ליו״ר ש״ס אריה דרעי אין שום קשר לגדעון סער, או למישהו מטעמו של סער. הפרסום כביכול שמתקיים שיח בין דרעי לסער אינו נכון בכלל״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *