דיווח: האדמו"ר מבעלזא סירב נחרצות להתפנות למחלקת הקורונה

האדמו"ר מבעלזא, הרב ישכר דב רוקח, מנהיג חסידות בעלזא, עמד להתפנות לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מחשש לקורונה. כך טוען גורם בכיר בבית החולים לאתר וינט. 

האדמו"ר מבעלזא, הרב ישכר דב רוקח, מנהיג חסידות בעלזא, עמד להתפנות לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מחשש לקורונה. כך טוען גורם בכיר בבית החולים לאתר וינט.
מקורות בחצר החסידות הודו כי האדמו"ר מבעלזא חש שלא בטוב כבר מזה מספר ימים, וזה שבועיים לאחר חתונת האלפים בו רקדו בבעלזא ללא מסכות באולם סגור.

עסקן רפואי בכיר בבעלזא אישר ל-ynet שהרבי אכן חולה וסובל מזיהום. הוא גילה עוד כי לאחר בדיקה רפואית שעבר הומלץ לו להתפנות מיידית לבית החולים, ואולם האדמו"ר סירב נחרצות.
מקורות בחסידות אמרו לוינט כי"בבעלזא יעשו הכול כדי להסתיר קורונה". וכי נכון לשעה זו, הרב מטופל בביתו.

אתר וינט פרסם אחר הצהרים כי האדמו"ר מבעלזא, הרב ישכר דב רוקח,פונה בצהריים (ראשון) למחלקת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים הדסה בירושלים. בשבת האחרונה האחרונה האדמו"ר לא הגיע לבית המדרש בשל חולשתו. בחסידות בעלזא מכחישים את הדיווחים וטוענים כי האדמו"ר בביתו בתפילת מנחה גם בבית החולים הכחישו את הדיווח.

בימים האחרונים חש האדמו"ר מבעלז שלא בטוב ולא יצא לתפילות עם חסידיו. בשעות האחרונות נעשתה בדיקה של מקורביו בנוגע לפינוי לבית החולים, מה שגרר גל שמועות בנוגע למצבו. בשלב זה האדמו"ר בביתו.

במקביל, מגעים אינטנסיביים מתקיימים בין גורמים במשרד הבריאות לבין חסידות בעלזא במטרה להוציא מכתב עם הבהרה מטעם החסידות כי יש להישמע להוראות משרד הבריאות.

בבעלזא הסבירו שהרבי סבור כי הנזק הרוחני והנפשי שנגרם לחסידיו בגלל ההגבלות ושבירת השגרה חמור יותר מהסכנה לבריאותם.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האדמו"ר מרגיש מצוין יש לו זיהום כבר כמה שנים ואחת לתקופה היא מחריפה קצת
    בנוסף הוא סובל בריאות ומתקשה לנשום
    יותר מזה אין

    יצחק |
    הגב
  2. הכדורים הפסיכיאטרים שנותנים לתלמידי ישיבות מצדיקים וועדת חקירה

    אין לחרדים שום קשר ליהדות…
    היהודים הם עם לוחם…
    החרדים הם עיוות של היהדות…
    סירוס של הכוונה…וזו בסיבה שהם מתנהגים כמו גוים

    יו |
    הגב