דיווח: נתניהו הציע לבנט להיות ראש ממשלה

ראש הממשלה עושה כל מה שיכול על מנת לשכנע את בנט לחבור לממשלתו, ועל פי  הדיווח של דפנה ליאל בערוץ 12, נתניהו הציע ליו"ר ימינה רוטציה של ראשות הממשלה לצד כניסה לרשימת הליכוד עם כוח משמעותי

ראש הממשלה עושה כל מה שיכול על מנת לשכנע את בנט לחבור לממשלתו, ועל פי  הדיווח של דפנה ליאל בערוץ 12, נתניהו הציע ליו"ר ימינה רוטציה של ראשות הממשלה לצד כניסה לרשימת הליכוד עם כוח משמעותי. בלשכת נתניהו מכחישים ואומרים שלא הוצעה לבנט רוטציה.  בליכוד חוששים כי בנט רק מנסה למשוך זמן ולאחמ"כ יאמר כי נתן צ'אנס לימין וזה לא צלח – ויחבור לגוש השני ומנגד גם בנט חושד בנתניהו שהוא מושך הזמן.

נתניהו סיפר בפתח הפגישה לבנט כיצד בני גנץ מנע מנתניהו לתפקד, מחשש שבנט יבחר להיות ראש ממשלה לצד יאיר לפיד, נתניהו ניסה בפגישה להמחיש ליו"ר ימינה כיצד ייראו חייו עם מספר מועט של מנדטים ימניים בתוך ממשלת שמאל. לטענת נתניהו, אם בנט ייכנס לממשלה עם לפיד, מדובר יהיה בגיהנום פוליטי עבור בנט, ממשלה שאורך חייה יהיה קצר במיוחד ותהווה עבורו קריסה פוליטית.

נתניהו הציע לבנט מסלול דומה שעבר בני גנץ, אך הבטחה שלא קוימה, נתניהו  יתמנה לראש ממשלה למשך שנה-שנה וחצי, ואז הוא יעביר את השרביט לבנט. יו"ר ימינה יגיע לבחירות הבאות כראש ממשלה וגם עם כוח משמעותי בתוך הליכוד. חשוב לציין כי גם אם ימינה תסכים להצעת נתניהו, סמוטריץ' הוא זה שמונע הקמת ממשלה בששת מנדטיו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *