דיווח: נתניהו נתן אור ירוק להתקדם עם העסקה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נתן אור ירוק להתקדם במגעים להסדר טיעון

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נתן אור ירוק להתקדם במגעים להסדר טיעון., כך דווח בכאן. על פי הדיווח, הצדדים הביעו נכונות להמשיך בשיח בעקבות המתווה.

בפגישת המשא ומתן שהתקיימה אמש בביתו של אחד מעורכי הדין של בנימין נתניהו, פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הפצירו בו לקבל את ההסכם, אך הוא הבהיר שלא יקבל אותו בכל מחיר.

בפגישה נכחו, פרט לעורכי הדין, גם כל בני משפחתו של ראש האופוזיציה, רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר, וכן מקורבו נתן אשל.בני משפחתו של נתניהו עדיין מתנגדים לעסקה עם הפרקליטות. בסוף הפגישה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבל החלטה בימים הקרובים.

בצל הסערה הפוליטית סביב החתימה האפשרית של נתניהו על העסקה, יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הודעת תמיכה לאלפי התורמים, “תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה לב אדום”.

יאיר נתניהו מגיב לטענות כנגד קמפיין ההתרמה לאביו: “פרעות בלפור של השמאל עם המיצגים המפוארים של הגיליוטינות וחבלי תלייה, מומנו במשך שנה וחצי ע״י מליארדרים שמאלנים מהארץ והעולם. העלות המשוערת : מאות מליוני שקלים. תחשבו כמה נזקקים, נכים וניצולי שואה היה אפשר לממן בסכום הזה.”

‏יאיר נתניהו תקף את הפרשן הפוליטי של חדשות 12, “עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמודתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה,ולא פעם אחת מאז.מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *