דיווח: עד המדינה ידרוש לפתוח בחקירה כנגד אוחנה ויאיר נתניהו

גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק האשימו הערב את שר המשפטים אוחנה שחשף בכנסת את פרשת הלחץ הכבד שהופעל על  עד המדינה." שר המשפטים מתנהג כמו מאפיונר.

גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק האשימו הערב את שר המשפטים אוחנה שחשף בכנסת את פרשת הלחץ הכבד שהופעל על  עד המדינה." שר המשפטים מתנהג כמו מאפיונר. ראש הממשלה הפעיל את אוחנה כדי להלך אימים על עד מדינה. מדובר בהתנהגות עבריינית לכל דבר. לצערנו זה רק יילך ויתגבר".

על פי הדיווח של אביעד גליקמן בערוץ 13 חפץ עצמו כועס מאוד על הארועים האחרונים ובימים הקרובים צפוי לבקש ממנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד אוחנה וגם נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו.

בנוסף בחקירתו במשטרה אמר חפץ לחוקרים: "אין לי שום טענות אליכם. אתם דואגים למצב הנפשי שלי. אין לי שום השגות על החקירה"

לאחר החשיפה של עמית סגל במהדורה המרכזית כי החוקרים ניסו לסחוט את ניר חפץ, עד המדינה בפרשת 4.000, שר המשפטים אמיר אוחנה השתמש היום (רביעי) בחסינותו חשף בכנסת את הלחץ החריג שהופעל על עד המדינה,"הביאו אישה צעירה שאין לה שום קשר לחקירה, שאלו אותה על טיב הקשר בינה לבין העד ואמרו לו: 'ניר, אנחנו יודעים הכול ונפיל על המשפחה שלך פצצה". אוחנה הבהיר: חזרתי על מידע שפורסם.

כך נראית חקירת אמת?", שאל שר המשפטים במליאה. "ועוד על פי פרסומים שונים, ואני מתייחס רק למה שפורסם כבר כאילו שבעידן הפייסבוק והטוויטר יש משמעות לצווי איסור פרסום, עצרו גם את ניר חפץ בתא המעצר שלו כפי שציינה חברת הכנסת לפניי כשהוא עקוץ בכל גופו ומתחנן בפני החוקר שיובא בפני רופא שאולי ייתן לו משחה. החוקר אומר לו: 'אין מה לעשות, ככה זה במעצר' ואז מביאים אישה צעירה שאין לה שום קשר לחקירותיו של רה"מ ושואלים אותה סדרה של שאלות חודרניות פולשניות על טיב הקשר בינה לבין העד".

אוחנה המשיך: "לאחר שסוחטים ממנה כמו מלימון את כל המידע, ואני מזכיר – היא לא חשודה בדבר – הם מפגישים ביניהם במקרה במסדרון ואומרים לו: 'ניר, אנחנו יודעים הכל. אנחנו נפיל על המשפחה שלך פצצה'. או אז ניר נכנע, חותם על הסכם עד המדינה ומוסר למשטרה גרסה. הגרסה נבדקת ומתבררת כשקרית. הוא מודה, נזכר ומוסר גרסה נוספת שגם היא מתבררת כשקרית אז הוא מוצא החוצה יחד עם אחד החוקרים. הם הולכים לפרק זמן שאיננו מתועד ואיננו יודעים מה היה בשיחה הזו, ואז חוזר ומוסר גרסה מדויקת, תפורה ומתאימה אחד לאחד לנתונים שבידי החוקרים".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *