דיווח: קליינרמן נצפה בציון של רבי שייעלה

במגזין האמריקני 'עמי' פורסם דיווח כי קליינרמן נצפה בעיר קרסטיר שבהונגריה. ראוי לציין כי מדובר בעדויות שלא אומתו אך הן הועברו למשטרת ישראל

במגזין האמריקני 'עמי' פורסם דיווח כי קליינרמן נצפה בעיר קרסטיר שבהונגריה. ראוי לציין כי מדובר בעדויות שלא אומתו אך הן הועברו למשטרת ישראל.

בסוף השבוע האחרון, בראיון לרדיו 103FM, גיטה קליינרמן, אמו, זעמה על התנהלות המדינה עם היעלמות בנה: "זה מחדל של המדינה, אין לי מילים. 83 ימים, קרוב לאלפיים שעות שאנחנו בסיוט מתמשך, אנחנו מרגישים לבד במערכה. לא קיבלתי שיחת טלפון משום גורם מדיני, אני לא יודעת מה קרה שם למוישי, אין אות חיים".

אלפים אמורים הערב במודיעין עילית להשתתף בעצרת תפלה וזעקה עבור הנער מושי קליינרמן שעקבותיו נעלמו לפני 90 יום. העצרת תתקיים בהוראת רבני העיר מודיעין עילית שליט"א ובארגונם של הגבאים המסורים הרב משה שלזינגר ממכבי, והרב נתן פלד, בביהמ"ד הגדול של קהילת 'היכל יצחק'.

החכי״ם מש"ס ומיהדות התורה, מיכאל מלכיאלי, יעקב טסלר ואוריאל בוסו ביקרו אתמול יחד עם הפעילים החברתיים אריאל אלחרר ויעל צין שמלווים את הסיפור באופן אישי בבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית שבנם מוישי נעדר 85 יום, החכ"ים שמעו על המחדלים הרבים שיש בסיפור הזה מצד המשטרה והגורמים הרלוונטים, החכ"ים הבטיחו לא להרפות מהסיפור ולהפעיל כל גורם אפשרי עד להימצאותו של מוישי.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *