הנקמה של חיזבאללה: אירוע מתגלגל כעת בהר דב

על רקע המתיחות בגבול הצפון, בין חיזבאללה לישראל דובר צה"ל מסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע בטחוני במרחב הר דב. הפרטים בבדיקה. עידכונים שוטפים

על רקע המתיחות בגבול הצפון, בין חיזבאללה לישראל דובר צה"ל מסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע בטחוני במרחב הר דב. הפרטים בבדיקה. פיצוצים מרעידים את האזור, לפי התושבים באיזור, חילופי האש נמשכים גם בשעה זו. על פי דיווחים ברשתות ערביות, חיזבאללה ירה טיל קורנט לעבר טנק ישראלי, הירי בוצע לעבר כלי רכב ישראלי באזור הר דב, עוד דיווח על מחבלים שעדיין מסתובבים בשטח ישראל.

כתב חדשות 12 רוני דניאל דיווח כי כוח חיזבאללה שניסה להתמקם לירי טילים זוהה בזמן אמת ונפגע מאש צה"ל. חילופי האש נמשכים, והמשמעות היא שכנראה לא כל הכוח של חיזבאללה חוסל. כתב של רשת אל-מנאר מדווח כי ישראל תוקפת באזור כפר שובא שבדרום לבנון.

גורם לבנוני התייחס לאירוע החריג בגבול לבנון ואמר לסוכנות הידיעות רויטרס: "הפעולה של חיזבאללה היא בתגובה על התקיפה הישראלית בסוריה, שבה נהרג פעיל הארגון".

הצטרפו לשידור החי

‏שר הביטחון גנץ יצא בעיצומה של ישיבת הסיעה מהחדר ומשוחח בטלפון האדום עקב אירוע ביטחוני חריג. ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא באמצע הישיבה ואמר: "זה אירוע לא פשוט".

במקביל, משרד הבריאות הודיע כי עקב ההתפתחות הביטחונית התדרוך שתוכנן להערב מבוטל.

בעקבות האירוע החמור, צה"ל פרסם הנחיות לתושבים המתגוררים ביישובים הבאים: אביבים, אבן מנחם, אדמית, אילון, בית הילל, בצת, ברעם, גורן, גושרים, גרנות הגליל, דובב, דישון, דן, דפנה, זרעית, חניתה, יערה, יפתח, יראון, כפר גלעדי, כפר יובל, כפר סאלד, לימן, מטולה, מלכיה, מנרה, מעיין ברוך, מצובה, מרגליות, משגב עם, מתת, נווה אטי"ב, נטועה, עג'ר, ערב אל עראמשה, קריית שמונה, ראש הנקרה, רמות נפתלי, שאר ישוב, שומרה, שלומי, שניר, שתולה.

התושבים נדרשים לשהות בבתים .
חל איסור על כל פעילות במרחב הפתוח, לרבות עבודות חקלאיות, אתרי נופש ותיירות.
בשלב זה, הצירים במרחב חסומים, יש להימנע מביצוע נסיעות שלא לצורך.
יש להמשיך ולהתעדכן בהנחיות המופצות באמצעי התקשורת ולהישמע להוראות כוחות הביטחון וצה"ל הפועלים בשטח.
מידע נוסף ניתן לפנות לקב"ט/רבש"צ או למוקד הטלפוני של הרשות המקומית, לפיקוד העורף בטלפון 104, בפורטל החירום הלאומי ובדפים הרשמיים ברשתות החברתיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *