דנה וייס תוקפת את בנט: מאז כניסת הויראנט, בנט הלחוץ ביותר

הכתבת דנה וייס דיווחה ב'חדשות 12' כי מרגע ההכרזה של בנט על מצב החירום ועד לישיבת הקבינט, ראש הממשלה היה הניצי ביותר, הלחוץ ביותר. הוא היה זה שדרש פעולות חריגות כמו לסגור לאלתר את השמיים

הכתבת דנה וייס דיווחה ב'חדשות 12' כי מרגע ההכרזה של בנט על מצב החירום ועד לישיבת הקבינט, ראש הממשלה היה הניצי ביותר, הלחוץ ביותר. "הוא היה זה שדרש פעולות חריגות כמו לסגור לאלתר את השמיים כאילו היו ברז מים בכיור, בעוד השרים, בהם אפילו שר הבריאות, דחפו לקו קצת יותר מתון, אם כי בסופו של דבר איכוני השב"כ הבעייתיים חזרו לחיינו וכך גם בידוד למחוסנים בחזרה מחו"ל".

וייס מוסיפה ותוקפת את בנט: "איפה ראש הממשלה של קיץ 2021, שידע לעמוד מול התחזיות האפוקליפטיות ונמנע מסגר, לעומת ראש הממשלה של חורף 2021, שטלפון אחד שקיבל באחת בלילה שלח אותו לעמוד מול הציבור ולהכריז שאנחנו בפתחו של "מצב חירום", לא פחות. צמד מילים הזה לא נשמע במהלך מבצע בעזה, גם לא בזמן מלחמה בלבנון. זו קריאה ששמורה באמת למצבי קיצון, יום כיפור או בגרסתו המעודכנת – איום קיומי שאחריו תגיע הקריאה לפתוח את המקלטים האטומים."

בתוך כך, ראש קבינט המומחים של משרד הבריאות וראש מכון המחקר בכללית פרופ' רן בליצר אמר הערב למשה גלסנר בקול ברמה: "אנחנו לא יודעים יותר מדי על ה'אומיקרון', מכיוון שמידע על ווריאנט חדש, מתקבל רק לאחר כמה שבועות. עד שנקבל את המידע החיוני, לא נוכל לקבוע אם מדובר בווריאנט מסוכן או קל"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *