דרמה בטבריה: האם רון קובי ניסה לשחד חבר מועצה?

הפעיל החברתי חגי עמר, טוען כי ראש העיר המודח רון קובי ביקש מחבר המועצה לשעבר מיכאל לרר שיחתום על מסמך שקרי ויקבל בתמורה את תפקיד המנכ"ל החברה הכלכלית

 

ביממה האחרונה נחשף לציבור מסמך שאמור היה להוות תצהיר לבית המשפט, ועליו אמור היה להיות חתום חבר המועצה לשעבר מיכאל לרר.

לרר שהתראיין ברדיו "קול רגע" וגם בשידור לייב שעשה אמש חגי עמר בעמוד הפייסבוק "שומרים על טבריה", סיפר כי מי שהציג לו את התצהיר וביקש ממנו לחתום עליו היה לא אחר מאשר רון קובי בעצמו, שהציע לו בתמורה לחתימה על המסמך השיקרי לכאורה – את תפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית.

אתמול חשף הפעיל החברתי חגי עמר, כי ראש העיר המודח רון קובי ביקש מחבר המועצה לשעבר מיכאל לרר שיחתום על מסמך שקרי ויקבל בתמורה את תפקיד המנכ"ל החברה הכלכלית.
צפו בעמר

תלונה הוגשה במשטרת טבריה הבוקר בעקבות הפרשה החמורה,על מנת שזו תחקור האם מדובר בניסיון לשוחד לכאורה מצידו של קובי.

בתחתית המסמך מופיעה חתימתו של מיכאל לרר,אלא שלרר אמר היום כי לא הוא זה שחתם על המסמך.

רב הנסתר על הגלוי, אלא שיש מי שאומר בטבריה שהפעם רון קובי הלך צעד אחד יותר מדי…

בנוסף, אופיר נחמני מהרשת הצפונית" חשף הבוקר על עוד תצהירים שהוגשו לבג"צ על ידי קובי, מסמכים עליהם חתמו בכירים בעיריית טבריה וקבלני משנה הנתונים למרותו ולחסדיו של קובי,שהצהירו בחתימתם כי ניסו לתווך בין קובי לבין כמה מחברי האופוזיציה בענייני קואליציה ותקציב בשנה שעברה.

עוד נודע כי המחלקה המשפטית של משרד הפנים לומדת בימים אלו את העתירה שקובי הגיש לבג"צ,שם יודעי דבר סיפרו כי גיחכו על עצם העובדה שקובי החתים עובדי עירייה בכירים ודומיהם על תצהירים, שהרי קובי הוא בעל הבית ולא היתה להם ברירה או יכולת סירוב.

בנוסף שאלו היום מי שנחשפו לעתירתו של קובי: כיצד עו"ד הילה הוכפלד המשמשת כתובעת של עיריית טבריה – חתומה על המסמכים בעתירתו של קובי?.

לדבריהם, הוכפלד נמצאת בסוג של ניגוד עניינים לכאורה ואינה יכולה לייצג את קובי בעתירה שהגיש לבג"צ.

רון קובי לא מסר עד כה תגובה.

 

המסמך

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *