דרמה במליאה: אביר קארה הצביע פעמיים

דרמה התחוללה לפני זמן קצר בהצבעה על חוק החל"ת לאחר שח"כ אביר קארה הצביע פעמיים הן ממחשבו והן מהמחשב של ח"כ עידית סילמן על חלק מהסעיפים

דרמה התחוללה לפני זמן קצר בהצבעה על חוק החל"ת לאחר שח"כ אביר קארה הצביע פעמיים הן ממחשבו והן מהמחשב של ח"כ עידית סילמן על חלק מהסעיפים. הייעוץ המשפטי של הכנסת ביקש לבחון את הנושא. קארה טוען שלא ידע שאסור. מיקי לוי הכריז על הפסקה של 10 דקות בדיוני המליאה בעקבות ההצבעה הכפולה של אביר קארה עד לבירור העניין.

מלשכת קארה נמסר: סגן השר, ח״כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח״כ עידית סילמן והודיע במייד על טעותו ליו״ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן.

בצלאל סמוטריץ' כתב כי "‏על הצבעה כפולה כמו שעשה עכשיו אביר קרא במליאה (הצביע בשבילו ובשביל עידית סילמן שלא היתה במקומה) היועמ"ש דאז רובינשטיין הורה על חקירת משטרה נגד יחיאל חזן ומיכאל גורולובסקי. נגד שניהם הוגשו כתבי אישום בעברות של זיוף בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. מעניין מה יעשה עכשיו מנדלבליט"..

ח"כ אורי מקלב הגיב על הנסיון גניבת ההצבעה במליאה: הדבר לא מפתיע, הוא אשר אמרנו – זו קואליציה המובנת על שקר והונאה. זו לא מקריות, אלא שיטה ותרבות של שקר!. נדרוש את בירור העניין עד תומו.

אמיר אוחנה אמר במליאה: "צריך לבחון את ההצבעות של אביר קארה שבועיים אחורה". ‏אורלי לוי אמרה במליאה: "אנחנו דורשים חקירה פלילית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *