"התקף פסיכוטי": אב חרדי דקר את בנו למוות

אב החרדי שדקר את בנו בן ה-13 נעצר על ידי המשטרה. אמו של הנער דיווחה למשטרה כי האב נכנס "בהתקף פסיכוטי", נטל סכין והחל לדקור את הנער ללא סיבה. האב נמלט מהמקום ונלכד כעבור כשעה מהאירוע.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער כבן 13 שנפצע אנוש במבנה מגורים בקרית גת. האב החרדי שדקר את בנו בן ה-13 נעצר על ידי המשטרה. מצבו של הנער הוגדר אנוש, אך כעת נודע כי הוא נפטר.

אמו של הנער דיווחה למשטרה כי האב נכנס "בהתקף פסיכוטי", נטל סכין והחל לדקור את הנער ללא סיבה. האב נמלט מהמקום ונלכד כעבור כשעה מהאירוע.

החובש אמיר פרץ ממד"א סיפר כי "מדובר באירוע קשה מאוד. כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות

דודי אוברלנדר חובש בכיר באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני לנער שנפצע אנושות – לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו הוא פונה לבית החולים תוך כדי החייאה במצב אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *