דרמה בשידור: ינון מגל התקיל את גדעון סער על סיפוריו האפלים

הסיפור המרתק הוא כאשר ינון מגל ניסה להזכיר לו על הסיפורים האפלים שהביאו אותו להתפטר ב-2014, סער עקץ בחזרה את מגל והזכיר גם את מעלליו, "נוכל", כינה את מגל. ינון שב ותקף: "אני יודע הכל"

בן כספית וינון מגל שוחחו עם שר המשפטים גדעון סער ברדיו ללא הפסקה בנושא שהודה כי הוא שמח לקבל פרגון מצד החברים באופוזיציה על העמידה האיתנה של הממשלה. בהמשך השווה בין המצעד השנה לבין המצעד משנה שעברה, ולא שכח להתייחס להתנהלות הממשלה. הסיפור המרתק הוא כאשר ינון מגל ניסה להזכיר לו על הסיפורים האפלים שהביאו אותו להתפטר ב-2014, סער עקץ בחזרה את מגל והזכיר גם את מעלליו, "נוכל", כינה את מגל. ינון שב ותקף: "אני יודע הכל", סער הכחיש את הטענות ואמר כי המשטרה בדקה הכל וסגרה את התיק: "מציע לך להתנהג בצניעות".

"אני שמחתי לראות את הפרגון מצד החברים באופוזיציה, כמו חבר הכנסת סמוטריץ' וחבר הכנסת רוטמן שפרגנו אתמול על העמידה האיתנה של הממשלה. אני מודה שקצת היה חסר פרגון מצד ראש האופוזיציה ומפלגת האופוזיציה הראשית", אמר סער בתחילת דבריו.

"בסופו של דבר, כולנו זוכרים מה קרה בשנה שעברה שברגע האחרון ממש נוצר תקדים מסוכן של שינוי מסלול מצעד הדגלים, וכאשר באמת חמאס הריח את החולשה הזו הוא פעל בירי של טילים על בירת ישראל. יום ירושלים אתמול נראה באופן שונה, הודיעה זמן רב מראש מה הולך לקרות, ירושלים צוהלת במצעד דגלים, עדיף מירושלים תחת רקטות. יחד עם זאת, היו גם אירועים לא סימפטיים ואני מקווה שכל מי שהיה באלימות יטופל במלוא חומרת הדין".

כשנשאל האם פונים אליו לגביי הקמת ממשלה חלופית עם נתניהו הודה שהוא מקבל פניות כאלה כל הזמן. "אני הבעתי את דעתי שנכון לפעול באופן כזה שממשלה שהוקמה, כל עוד שהיא מתפקדת היא תמשיך לכהן. אני חושב שזה עדיף על החלופות שקיימות כרגע". לדבריו, למרות שיש בעיות ודברים מטרידים הממשלה הזו עדיין מתפקדת ויודעת להעביר דברים שחשובים למדינה.

בהמשך מנה את יתרונותיה של הממשלה הנוכחית ביחס לממשלה הקודמת, ואמר: "הממשלה הנוכחית מחזקת את רמת הגולן בתנופת התיישבות שלא הייתה מאז מלחמת ששת הימים. הממשלה הנוכחית קיימה, רק לא מזמן, מועצת תכנון עליונה שאישרה בנייה של 4,000 יחידות דיור ביהודה ושומרון. אני מזכיר לך שמינואר שעלה ממשל ביידן ועד יוני שהתחלפה הממשלה פעם אחת לא כונסה מועצת התכנון העליונה לאשר יחידת דיור אחת ביהודה ושומרון. הממשלה הנוכחית עמדה בצורה תקיפה ביותר נגד הקמת קונסוליה פלסטינית בירושלים. זו הייתה התחייבות בחירות של הממשל הנוכחי ואנחנו עמדנו בהתחייבות הזו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *