דרמה פוליטית: אחרי ששוחח עם נתניהו – יברקן הודח מ'כחול לבן'

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ החליט בתיאום בוגי יעלון להדיח את חבר הכנסת גדי יברקן מכחול לבן לאחר שניהל מו"מ עם הליכוד ואיים לערוק מהמפלגה באם לא ישודרג. כעת, יברקן ישובץ במקום ה-20 ברשימת הליכוד

דרמה פוליטית: יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ החליט בתיאום בוגי יעלון להדיח את חבר הכנסת גדי יברקן מכחול לבן לאחר שניהל מו"מ עם הליכוד ואיים לערוק מהמפלגה באם לא ישודרג. "‏החלטתי בתיאום עם חה״כ רא״ל (במיל׳) בוגי יעלון להדיח מרשימת כחול לבן את ח״כ גדי יברקן", הודיע גנץ. במקביל, כעת בליכוד נערך משאל טלפוני, יברקן ימוקם במקום ה-20 בליכוד. יברקן יצא רק לפני חצי שעה מפגישה עם ראש הממשלה.

גם יו״ר תל״ם ח״כ משה ( בוגי ) יעלון הודיע לפני מספר דקות לח״כ גדי יברקן, "שנוכח התנהלותו והתנהגותו שמעידה יותר מכל על ערכיו, הוא מודח ממפלגת תל״ם ולא יכלל עוד ברשימת ׳כחול לבן׳ לכנסת ה-23".

מוקדם יותר דיווחנו כי ח"כ גדי יברקן מכחול לבן קיבל הצעה לשיריון בליכוד במקום ריאלי. הח"כ שמייצג את יוצאי אתיופה דרש מראשי 'כחול לבן' שידרוג או שיעזוב אחרי שתי קדנציות ארוכות.

בליכודרוצים שיברקן יגיע לליכוד לאור העובדה כי הוא מייצג את האתיופים בכחול לבן, וכעת הוא יוכל לשנע לפחות מנדט מכחול לבן לליכוד בצורה שיכולה להשליך על תוצאות הבחירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *