דרמה פוליטית בצל המלחמה: בנט עוזב את גוש השינוי, ומנהל מגעים עם הליכוד

יו"ר ימינה נפתלי בנט הודיע כי אופציית ממשלת השינוי ירדה מהפרק והוא מחדש את המו״מ עם הליכוד

יו"ר ימינה נפתלי בנט הודיע כי אופציית ממשלת השינוי ירדה מהפרק והוא מחדש את המו״מ עם הליכוד, כך חשף הערב יאיר שרקי. לדבריו, "ממשלה עם רע״ם לא תוכל לעשות את מה שצריך בעת הזו. טוען שינסה להקים ממשלת אחדות."

במקביל, התחדש המו"מ בין ימינה לליכוד. צוותי המשא ומתן נפגשו היום

בשיחות סגורות בנט מוריד את ממשלת השינוי מהפרק ואומר: נוכח מצב החירום בערים המעורבות, ממשלת שינוי בהרכב המתוכנן לא תוכל להתמודד. דרוש כוח, הכנסת צבא ומעצרים. דברים שאי אפשר לעשות כשנשענים על מנסור עבאס. ולתפיסת בנט הביטחוני קודם לאזרחי.

כעת חותר בנט לממשלת אחדות. כאמור צוותים של ימינה ושל הליכוד נפגשו היום. בנט היה רוצה להביא איתו את סער, גנץ ולפיד לממשלה כזו עם הליכוד. בסביבתו פסימיים. גורמים בתקווה חדשה ליערה שפירא: אין שינוי בעמדתנו. לא מתכננים להצטרף לממשלה בראשות נתניהו ומתנגדים לבחירות ישירות.

הערב דווח כי ‏לפני ההחלטה: בנט נפגש היום עם איילת שקד, שהייתה מהמתנגדות הגדולות לממשלה עם לפיד יחד עם מרצ, העבודה ורע"ם, ופעלה מאחורי הקלעים לסיכול הקמתה, גם מול הליכוד

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זהו!!!

    עצם זה שבנט עשה לנתניהו את הלחץ הזה של "עוד רגע ממשלת שינוי". זה כבר העונש בעצמו. אז כמה ימים של לחץ ויאללה לעבודה. צריך ממשלת ימין.

    לא רוצה |
    הגב