דרמה: קאסם סולימאני חוסל – בישראל חוששים להסלמה

מפקד "כוח קודס" של משמרות המהפכה והאחראי על המזרח התיכון חוסל הלילה (בין חמישי לשישי) בתקיפה אמריקנית בנמל התעופה בבגדד. בחיסול נהרגו בין היתר 7 אנשים נהרגו בהפצצה, ביניהם הגנרל קאסם סולימאני באיראן מבטיחים לנקום בישראל

קסאם סולמני, מפקד "כוח קודס" של משמרות המהפכה והאחראי על המזרח התיכון חוסל הלילה (בין חמישי לשישי) בתקיפה אמריקנית בנמל התעופה בבגדד. בחיסול נהרגו בין היתר 7 אנשים נהרגו בהפצצה, ביניהם הגנרל קאסם סולימאני , סגן מפקד המיליציות אבו-מהדי אל-מוהנדס ואיש חיזבאללה בעירק מוחמד קוות'רני. אל-מוהנדס הגיע לנמל התעופה בשיירה כדי לקבל את סולימאני, אך עם ירידתו של סולימאני מהמטוס, הותקף ב2 קטיושות. בכיר בעיראק אמר כי גופתו של סולימאני זוהתה באמצעות הטבעת שענד על אצבעו.

מחשש להסלמה, בישראל עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות. בצה"ל הוחלט כי אתר החרמון לא ייפתח היום למבקרים והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור

מוחסן רזאי, מפקד משמרות המהפכה לשעבר, הבטיח לנקום את מותו של קאסם סולימאני, שר החוץ האירני זריף כתב כי: "החיסול מעשה מסוכן באופן קיצוני והסלמה מטופשת".

בהודעת הפנטגון, נאמר: "בהוראתו של הנשיא, צבא ארה"ב נקט בפעולה מכרעת על מנת להגן על אזרחים אמריקניים בחו"ל, והרג את קאסם סוליאני, מפקד "כח קודס" במשמרות המהפכה באירן, טרוריסט מבוקש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *