דרמטי ונדיר: זה מה שקורה כשטיגריס מותקף ע"י אחד הדובים הקטלניים בעולם

מה קרה כשהטיגריס הותקף על ידי אחת החיות הקטלניות ביותר בעולם? ואיך הקרב המדהים והדרמטי הזה בסוף הסתיים. צפו הוטמע מיוטיוב Media Drum World TV

זה קרה השבוע במדינת הודו וזכה לכינוי תיעוד דרמטי ונדיר בכלי התקשורת, היה זה כשטיגריס בנגלי נפל קורבן להתקפה פראית של אחד מהדובים הקטלניים בעולם.

הסרטון המדהים צולם על ידי מדריך קבוצת תיירים בשמורת הטיגריסים טודובה אנדארי שבהודו, בתיעוד נראים הטיגריס והדוב הענק נאבקים אחד בשני ליד נהר במשך כמעט 30 דקות. התוקף, דב שפתני, אחת החיות הקטלניות ביותר שניתן למצוא בעיקר בהודו לפי הנשיונל ג'אוגרפיק.

הצלם, ארפיט פרח בן ה-33, סיפר ושיחזר את הרגע המדהים: "הטיגריס נהנה משנת אחר הצהריים שלו, כשלפתע הוא הותקף", שיחזר ארפיט, "שמענו קולוות והבנו שהוא נקלע לקרב עם דב שפתני. מהר מאוד הם יצאו מהמקום בו הטיגריס היה ועברו לנהל קרב בשטח פתוח. הטיגריס הצליח לתפוס עם שיניו את הדב וחשב שהוא יהרוג אותו, אבל הוא הותש וברח. הדב המדמם הצליח לנשוך אותו ברגל".

ארפיט סיפר שהטיגריס והדב ששקל כ-100 קילוגרם בסופו של דבר החליטו להפסיק את הקרב והתפנו כל אחד לדרכו, "זה היה רגע של פעם בחיים לצפות בו, ומראה עד כמה החיים ביער קשים", הוא מספר, "תראו מה שתי החיות היו צריכות לעשות כדי להגיע למים, הם הגיעו למצב של כמעט מוות. זה מראה עד כמה חיוני המקור של המים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *