דרעי פתח את הקמפיין: "לא יהיה איחוד עם יהדות התורה"

בכנס פתיחת מערכת הבחירות הצהיר דרעי כי שס תרוץ לבד, מנה את ההישגים של שס במהלך הקדנציה, וחיבק בחום את ראש הממשלה

בכנס פתיחת מערכת הבחירות של שס השר אריה דרעי יור תנועת שס חשף כי פנה לוועדת הבחירות המרכזית בקשה שיופיע על פתק הבחירות של ש"ס בנוסף לכיתוב: "התאחדות הספרדים שומרי תורה,תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, "תומכים בבנימין נתניהו" אבל הם סירבו

"ועדת הבחירות לא אישרה להוסיף את השורה התומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה בפתק ש״ס. אבל היום כולם צריכים לדעת שבפתק שס כל בוחר מקבל שניים: גם 100 אחוז נתניהו וגם מסורת ויהדות".

"הערב אנחנו פותחים את המערכה הגדולה", החל דרעי את נאומו, "המטרה היחידה להקים בית לציבור הספרדי. היינו אורחים רצויים או לא רצויים. לפני למעלה מ-30 שנה שמרן הנהיג אותנו. עולם התורה הספרדי היה קטן מאד. לפני פטירתו הבאנו לו את הנתונים מועד הישיבות שעולם תורה שלנו גדול יותר מהליטאים והחסידי גם יחד".

על רה"מ אמר דרעי, "מי כמוני יודע מה עובר נתניהו ומשפחתו. אנחנו היינו הראשונים שהכרזנו שהוא יהיה ראש הממשלה והוא ימשיך לכהן כראש הממשלה כל עוד החוק מתיר לו וכל עוד שאין פסק דין חלוט. נקודה".

בנימין נתניהו היה שותף הגון, כנה, אנחנו הבאנו אותו להיות הממשלה הכי חברתית בישראל. הוא נתן לנו גב מלא וגיבוי מוחלט. לא חתרנו, לא תדרכנו, לא שמנו אולטימטומים. אמרנו מעל לכל במה נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שיש.

 

 

על יהדות התורה אמר דרעי, "היה לנו שיתוף פעולה מדהים בקדנציה האחרונה עם יהדות התורה וזה יימשך גם בקדנציה הבאה. אני קורא מכאן לליצמן וגפני, בואו נכנס אחרי הגשת הרשימות את שלושת מועצות חכמי וגדולי התורה ונצא בקריאה משותפת לכל הציבור להצביע רק למפלגות החרדיות. הספרדים לש״ס והאשכנזים ליהדות התורה. ככה נמקסם את הכוח".

 

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מכלוף תקוע בשנות ה-90 .הלו תתעורר כולם קלטו שאתה מנובל רשע משתמש ברבנים וזורק לעזאזל

    רק אדיוט מצביע לאסיר שכבר חוזר לתא

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. חצי אולם ריק ודרעי מדבר אליהם כאילו הם ילדים בני 3

    לכתוב ביבי על הפתק?? תמונה של מרן על הפתק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. דרעי תגיד לנו להיכן היגענו?

    להיכן הגענו? כנראה שגיוס של בנות השומרות תורה ומצוות, יצא מידי גדולי ישראל ורבנים ומנהיגים של החרדים ועבר רק לידי העסקנים – אוי לאותה בושה. השתנו הזמנים חיים חדשים, או שמא השתנו המקורות, גדולי ישראל אינם מדווחים ואינם יודעים מה שקורה באמת, מפני שקורה אחד הדברים התמוהים ביותר, לא שומעים את קולם של גדולי ישראל כמו המועצת ומנהיגי הדור והגר"ח וכו' וכו' והכוונה בעיקר מרבני ומנהיגי אגודת ישראל, ודגל התורה, בכל הקשור ל"גיוס בנות" ולגיוס השמד.

    הכל יודעים כי מדובר בנושא שגדולי ישראל מכל החוגים מסרו את נפשם על הענין הזה של גיוס, והנה זה כמה שנים שלא שומעים אותם על הענין הנחוץ!!!! וכאשר עוצרים בנות כשירות השומרות תורה ומצוות מפני שלא התגייסו לשמד וזימה של צה"ל, הם ממלאים פיהם מים, והכוונה לעסקנים ולרע-בנים.

    האם באמת השתנו הזמנים? האם בשל פוליטיקה פנימית מותר להפקיר נושא וענין שכזה? של יהרג ואל יעבור? הכל יודעים כי בכל הקשור לגיוס בנות אין כאן ענין של יותר דתיה או חרדית, כל בת ישראל שאינה רוצה להתגייס חייבים לסייע לה, במיוחד כאשר מדובר בבנות שהן בעלות תשובה או בנות שמשום מה הסתבכו טכנית, איך יכול ח"כ חרדי [כמו אלו הרשעים מיהדות התורה] או מי שיושב במועצות גדולי התורה, לישן בלילה כאשר עוצרים בחורות צנועות וכשרות כאלה? מדוע לא שומעים היום אותם רבנים יוצאים בקול רם ונאבקים לעצור בעד הנגע הזה שמתרבה לאחרונה יום אחר יום שעה אחר שעה רח"ל מדוע-עעעעעעע?

    נכון שנמצא גם בנות לא דתיות שקופצות על הטרמפ הזה, אבל האמת היא כי מבחינתנו ע"פ פסק של מרן החזון איש זצ"ל והרב מבריסק זצ"ל ועוד ועוד… כל בת ישראל דתיה ולא דתיה אסור לה לשרת בצבא של זנות ברבים וכו' וחייבים לסייע לה אם אינה רוצה להתגייס ובמיוחד כאשר היא מנמקת זאת מסיבות דתיות.

    העסקנים החשובים המוסרים נפשם יום יום על ענין גיוס בנות, השתלטו על הענין, וכוונתם טהורה 100% הם עושים זאת אך ורק למען מטרות האמת, אבל בלעדיהם היה הנושא מופקר לגמרי, מסכנות היו הבנות הנעצרות לא היה להן מושיע, האם יכולים אנו לומר היום כי ידינו לא שפכו את הדם הזה??????

    איך קורה שהיהדות החרדית מתנערת מאחד הנושאים החשובים והכי בעייתיים והוא כפיית גיוס על בנות בכלל נושא שחייב היה להיות על סדר יומה של כל היהדות החרדית? וגם אם איננו יכולים להתערב בנעשה אצל החילונים אבל מי שמבקשת שלא להתגייס חובתנו להתייצב לצידה של כל בחורה או אשה ולסייע לה לא להתגייס, ולהצילה משמד וזימה שיש בצבא של מדינת איזראל, וכהיום כבר לא שומעים כי העמלקי המשומד משה גפני עוזר לבנות כאלו כלל וכלל, ואדרבה הוא מעודד גיוס בנות רח"ל שר"י בקרוב ביחד עם המן וד"ל, הוא [גפני] מעדיף לסייע לאחמד טיבי שלא לכבות לו את הצופר של המואזין מאשר לסייע לבנות יהודיות חרידיות צנועות וכשירות שאינן רוצות להתגייס לשמד וכו'…

    הטענה היא לכל החרדים והכוונה לכל חברי הכנסת מכל הסיעות המכונות חרדיות, איך זה שהפקרתם נושא גיוס בנות נושא כל כך חשוב שהיה צריך לעמוד בראש סדר העדיפות ע"פ תורתינו הקדושה.

    בקשר לרבנים, ככל הנראה העסקנים [כמו מאנטעל וחביריו שר"י] שמקררים את הרבנים יום יום, הם אומרים לרבנים כי מדובר בהגזמות ולא האמת!!! וזה שהם אומרים זה שקר וכזב של ממש!!! וזה ממש כפי שליצמן עשה כמה פעמים אצל הרבי מגור ואצל מנהיגים אחרים, כשאמר שמדובר בהגזמות והפקיר ככה מאות בנות חרידיות רח"ל, וממילא קשה לבא לרבנים בטענות מפני שאין לדיין אלא מה שעיניו רואות, ואלו החכי"ם הם מחללי שם שמים ברבים ימ"ח בגלל שמשקרים למועצת ולכל גדולי ישראל ולכל מנהיגי ישראל. להיכן הגענו?

    הטיפשות החרדית שאנו מפקירים נושאים חשובים מאוד של גיוס בנות, שהיו צריכים להיות אצלנו ראשונים על סדר היום, והעסקנים עולים טרמפ עליהם וחוגגים מוכיחים את אפסיות הנציגות החרדית בנושאים כל כך חשובים וחיוניים. להיכן הגענו? … שומו שמים!!! להיכן הגענו?! ועכשיו כְּתֹ֨ב זֹ֤את זִכָּרוֹן֙ בַּסֵּ֔פֶר וְשִׂ֖ים בְּאָזְנֵ֣י עם ישראל וגו'.

    ולגפני ולחכי"ם העמלקים מיהדות התורה אני אומר לכם כנבואה ברורה מהשמים: נדמה לכם שאין דין ואין דיין, ואתם יכולים לעשות כל מה שעולה ברוחכם… אבל יש בורא עולם בשמים ובאיזשהו שלב הוא יפסיק לכם כליל את כל מזימותכם ותעלוליכם כפי שהיה בדור הפלגה, ובסדום, ובשושן הבירה וכו'. אלא אם כן תחזרו למוטב לפני שיהיה מאוחר ביותר… שומו שמים!!! להיכן הגענו???????????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. בהסכמת דרעי כנסו.......

    בהסכמת החרדים – יש חילול שם שמים ברבים.

    בהסכמת החרדים – יהיה כדורגל בשבת.

    בהסכמת החרדים – חברת חשמל עובדת כל יום בשנה.

    בהסכמת החרדים – רשת 'טיב טעם' מוכרת נבלות וטרפות.
    וחמור מזה, היא מתפרנסת ברווח.

    בהסכמת החרדים – יהיה גיוס בנות – ביהרג ואל יעבור.

    בהסכמת החרדים – יהיה גיוס בני ישיבה.

    בהסכמת החרדים – אנשים הולכים ברחוב בחוסר צניעות מוחלט.

    בהסכמת החרדים – מלמדים כפירה ואפיקורסות בפקולטות מסויימות.

    בהסכמת החרדים – יש כמה מליוני יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות, לצערנו, בריש גלי ובפומבי.

    זהירות מוקשים לפניך – בהסכמת החרדים וזו סכנה אמיתית! חכי"ם ועסקנים, אתם צבועים, על מי אתם עובדים? ולמה הם רעים וחטאים? בגלל שאת כל התורה מכרו בשביל נזיד עדשים, ולא זו אף זו שאתם רודפים את היהודים האמיתים.

    אנא: תשמרו את השבת ותבטלו את גזירת גיוס השמד, כדי שהיא תגן עלינו כשנצטרך… ושנית הסירו את הפאות הנוכריות, וליבשו כיסוי צנוע, כדי שנעשה נחת רוח לבורא יתברך שמו, כן ירבו מקדשי שם שמים בישראל.

    ת.נ.צ.ב.ה. |
    הגב
  5. חרטטן האולם היה חצי ריק והוא מחרטט אותם על הפתק הרפורמי

    מי מאמין לדרעי???

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. קדנציה שלמה שס התחככו עם רח' רשבם אפילו תמכו בשמיטה לחומרא בעיתון יתד הזבל שמירר חייו של מרן ע''ה היום ללא בושה הם מצהירים שהם ספרדים אתם דרקים

    קדנציה שלמה שס התחככו עם רח' רשבם אפילו תמכו בשמיטה לחומרא בעיתון יתד הזבל שמירר חייו של מרן ע"ה
    היום ללא בושה הם מצהירים שהם ספרדים
    אתם דרקים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב