דרעי גילה על הנדר: ״בנט, לא רוצה לחשוף שיחות אישיות"

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי במליאת הכנסת חושף את הצביעות וההיתממות של נפתלי בנט: ״בנט, תתיר לי את הנדר לא לחשוף שיחות אישיות ואגלה מה באמת אמרת לי בפגישה בביתך״., אמר דרעי בנאום בכנסת

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי במליאת הכנסת חושף את הצביעות וההיתממות של נפתלי בנט: ״בנט, תתיר לי את הנדר לא לחשוף שיחות אישיות ואגלה מה באמת אמרת לי בפגישה בביתך״., אמר דרעי בנאום בכנסת.

"אמש, האשמתי את בנט בדברי שקר, נפתלי בנט סיפר פה שהזמין אותי לביתו. היום נשאלתי, יכול להיות שאתה אריה דרעי הלוחם הגדול נגד הממשלה הזאת נפגשת עם נפתלי בנט?", חשף דרעי.

לדברי דרעי, "אני רוצה להעמיד את הדברים על דיוקם, הפגישה שנפתלי מדבר עלייה התקיימה ב-2 במאי – לפני שלושה חודשים, נפתלי היה בלחץ גדול יומיים לפני שהמנדט של נתניהו יסתיים. בנט ניסה לשכנע אותי שאין סיכוי להקמת ממשלת ימין והכי טוב שנתמוך בו ורק הוא יכול להיות ראש ממשלה. אמרתי לו שעדיין יש סיכוי להקמת ממשלת ימין וזה תלוי אך ורק בו, והוא זה שעלול לטרפד הקמת ממשלת ימין."

בנאומו גילה דרעי, "ביקשתי מבנט כבר אז לחשוף את הדברים ולגלות לציבור מה אתה חושב. בנט אני מתחנן אליך שתפר את הנדר שנדרתי לא לצטט מפגישות סגורות כדי שאוכל לפרט מה היה שם. השקר הגדול של בנט שאומר שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין ושהחרדים מוזמנים לממשלה, גם אני הממלכתי והשקול לא יכלתי להתאפק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *