דרעי הודה והורשע: "התברר לי שהתבדתי"

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הבוקר (יום ג') לבית משפט השלום בירושלים, והודה במעשים המיוחסים שלו במסגרת עסקת הטיעון על עבירות המס. דרעי הוצג בפני נשיא בית המשפט השופט שמואל הרבסט. הודה בעבירות מס – והורשע. גזר הדין יינתן בשבוע הבא

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הבוקר (יום ג') לבית משפט השלום בירושלים, והודה במעשים המיוחסים שלו במסגרת עסקת הטיעון על עבירות המס. דרעי הוצג בפני נשיא בית המשפט השופט שמואל הרבסט. הודה בעבירות מס – והורשע. גזר הדין יינתן בשבוע הבא.

דרעי הסביר למה לא התבטא עד כה על האישומים נגדו. "העונש שקיבלתי בשנים האחרונות, ובשתיקה שלי, גם אם העבירות נעשו בצורה כזו או אחרת, אני חושב ששילמתי כבר עונש" לדבריו, "לאחר שנים של חקירה, הוא ציפה שלא יואשם בעבירות מס. "התברר לי שהתבדתי ויש כוונה להגיש אישום".

על התפטרותו מהכנסת אמר: "נטיית ליבי הייתה לא להסכים, חשבתי שאני בכל זאת איש ציבור. שקלתי והתייעצתי האם מותר לי על פי דין להתפטר מהכנסת ולהגיד לציבור 'בחרתם בי ואני בחרתי בחיים הקלים'. התלבטתי קשות. בסוף קיבלתי את זה במודעות, בלב לא קל. אני יודע מה זה משפט, איך מתחילים, איך גומרים, כמה זמן זה ייקח, וזה ירתום אותי ואת משפחתי ואת התנועה שאני מייצג. כשאתה מנהל משפט אתה רוצה להתגונן ואז יש התנגחויות. החלטתי שאני לא רוצה לחזור למה שהיה לפני 30-20 שנה אלא בכוחותיי ובזמן שנשאר לי, להמשיך להשיקע בציבור, גם אם לא מהכנסת. החלטתי בלב לא קל בהוראת הרבנים שאני מתייעץ איתם. לקחתי על עצמי אחריות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *