דרעי: "הייתי מוותר על תפקידים פוליטיים אם היה אפשר לבטל את הבחירות"

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "קשה מאד לשפוט מה יעשה המהלך של אהוד ברק על השמאל. זה משהו פנימי בגוש שלהם"

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי אמר בראיון הבוקר לסגל ומרציאנו בגל״צ: ״קשה מאד לשפוט מה יעשה המהלך של אהוד ברק על השמאל. זה משהו פנימי בגוש שלהם. מדובר באדם מוכשר ובעל ניסיון. הוא לא חזר להיות שר הפנים אלא גבוה מזה. ש״ס לא פוסלת את צירוף של מפלגת ברק לממשלה״.

לדברי דרעי, ״אני לא מתרשם מהעימות הפומבי של ברק ונתניהו. היה בינהם שיתוף פעולה ארוך והדוק בנושא האיראני. נתניהו לא צריך להיות מודאג מצירופו של ברק. הסקר שפורסם אתמול כאילו ברק לוקח קולות מהימין זה לא דבר רציני״.

דרעי: ״רוב מוחלט של הציבור, כ-70 מנדטים הצביעו בעד נתניהו כרה״מ. ליברמן הפר את הבטחתו המפורשת לציבור. הבוחרים שלו לא יודעים מה זה חוק הגיוס כמו שהוא עצמו לא יודע. הכל היה נטו להפלת נתניהו. אני לא פוסל אנשים אבל לא סופר את ליברמן בגוש שלנו״.

דרעי טען כי ״נתניהו מכריז מעל לכל במה שהוא ילך עם השותפים הטבעיים שלו ואני מאמין בו. הייתי מוכן לוותר על תפקידים פוליטיים אם היתה היתכנות לביטול הבחירות אבל אין כזו היתכנות. הלוואי אם היה קם יועץ משפטי שהיה אומר שזה אפשרי, הייתי פועל לחיבור בין נתניהו לגנץ.

״אין סקר שיכול לתת היום תשובה אמיתית למפה הפוליטית. כל הדיווחים על סקרים פנימיים שליברמן עולה והליכוד יורד זה לא רציני. ממה שאני מבין, נתניהו לא לחוץ מסקרים, היוזמה לביטול הבחירות באה כדי לבטא את רצון הציבור״.

השר דרעי בנושא גירוש העובדים הזרים: ״אנחנו לא מדינת כל אזרחיה אלא מדינה יהודית היחידה בעולם. מדובר בעובדות שהגיעו לארץ ברישיון ונשארו שלא כחוק, ולמרות זאת השארנו אותן לסיים את הלימודים. אני מופקד על התחום הזה ויש לי אחריות לדורות״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *