דרעי הכריז: המועמד של ש"ס לראשות העיר אלעד

ידיח את פרוש?

בכנס מיוחד בו השתתפו גדולי הרבנים וראשי הקהילות בעיר אלעד, הכריז יו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי על מועמדותו של נציג ש״ס בעיר וסגר״ע הרב יהודה בוטבול לראשות העיר אלעד.

״הרב אבוטבול הוא איש חינוך והוא לא רצה. הפעלתי עליו מכבש לחצים כדי שיאות ולאחר בקשות של הרבנים הוא הסכים. זה נעשה בברכתו גדול הדור מרן ראש הישיבה שליט״א ובעצה אחת עם רבני העיר ושמחתי שבן תורה כזה, בעיר של תורה ותלמידי חכמים, יעמוד בראשם.

לאחר מכן השתתף יו״ר ש״ס דרעי בכנס נציגים ארצי של תנועת ש״ס בהשתתפות חברי הכנסת של התנועה, ראשי ערים וסגנים ומאות חברי מועצות מכל רחבי הארת.

בכנס פרט הרב דרעי על ההישגים הגדולים של סיעת ש״ס בכנסת במאבקה העיקש נגד הממשלה והגזרות הכלכליות שלה, ועל ההצלחות הרבות לטרפד חוקים פוגעניים בנושא דת ומדינה, שכל מטרתם למחוק את הזהות היהודית של המדינה.

בסיום הכנס שב הרב דרעי לנושא אלעד ואמר: ״עשינו את הכנס באלעד מסיבה אחת. יש לנו נציג בן תורה בעיר, הרב יהודה בוטבול. הוא חרוץ והצליח לגבש את הציבור הספרדי. יש כאלה שלא אוהבים את זה ומנסים לעשות הכל שלא נריץ מועמד לראשות העיר. מדוע? אנחנו הרי רוב בעיר. לכן, אנחנו פה לומר לכל מי שרוצה לשמוע: כולנו מאחורי יהודה בוטבול! כולם לקום ולקבל את ראש העיר הבא של אלעד!״

הקהל הגיב במחיאות כפיים סוערות והכנס ננעל בהתרוממות רוח רבה ובאווירה של אחדות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *